[ Kleding ] Is dit een goede combinatie?

Nairua

MF veteraan
5 sep 2002
2.740
11
Jas:
Clover Talon wp
1785_GR_AN.JPG

http://www.clover.it/src/frrProduct.asp?idp=40&lng=en

Broek:
Clover Cruiser wp
1383_N.JPG

http://www.clover.it/src/frrProduct.asp?idp=19&lng=en


Ben geen expert op dit gebied :)
:]
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook n arme student.. maar gebruik dit plan.. zet je motor tactisch achter een beetje oude wagen en hoop dat een of ander mannetje (of meeral vrouwen) zachtjes tegen je voorband rijdt waardoor je 2 krasjes en 1500 euro van de verzekering krijgt.. binnen 2 weekjes is mn 1000 euro dainesse pakje er hiwhiwihoe :)
 
ik ben ook n arme student.. maar gebruik dit plan.. zet je motor tactisch achter een beetje oude wagen en hoop dat een of ander mannetje (of meeral vrouwen) zachtjes tegen je voorband rijdt waardoor je 2 krasjes en 1500 euro van de verzekering krijgt.. binnen 2 weekjes is mn 1000 euro dainesse pakje er hiwhiwihoe :)
Nog een goed plan......kan ik zeggen dat jij die olie verloren bent in de bocht waar ik viel......heb ik over een paar weken 6500euro :} :} :}
 
Allweather kleding is echt heerlijk.
Zorg wel dat minstens de jas ademend is. Ademende broeken zijn best duur, maar ademende jassen gaan wel. Ik had jaren terug voor 300 gulden een jas die waterdicht is en ademend en die heb ik nu al 5 jaar in gebruik.
Ik zie op het plaatje dat er zakken in de zijkant zitten, zakken voorop is veel lekkerder, kan je er nog eens een fototoestelletje in kwijt of ander klein spul (muziek-cd ofzo).
Let er op dat er waterdichte voorzakken op de jas zitten, met een rand die dubbelvouwd bij het "scharnierpunt" van het kleppie waarmee je de zak dicht doet.
Een uitneembare voering zorgt ervoor dat je zomer EN winter er plezier van mag hebben.