Kleding mee voor WW-verkeer

Ik rij vaak naar klanten. Nette broek en overhemd onder textiel pak. Veiligheidsschoenen en laptop in topkoffer. Ik heb hele nette veiligheidsschoenen die je ook bij de directie aan tafel aan kan.
In de ochtend is het niet snel te warm, is mijn ervaring. Met mooi weer doe ik vaak een kevlar jeans aan. Kan ik de hele dag in lopen. Heb een koele en een iets warmere gevoerde. Hoog zomer een doorwaaipak.
 
Ik werkte op drie locaties en had op elke plek een paar schoenen staan. Kleren gewoon aan onder het textiel motorpak. Maar ik droeg veelal een werkjas over mijn kleren, dus een kreukeltje ziet niemand.
 
Beste rijders,

Ik heb een vraagje voor de WW--verkeer rijders die hun (nette) kleding meenemen. Hoe doen jullie dit? Alles in de (top)koffer en dan omkleden op werk?

Ik heb zelf wel eens mijn jeans/pantalon onder mijn textiel motorbroek aangehad, maar dit is echt belachelijk warm, zelfs na het omkleden. Ook schoenen wel eens in mijn rugtas gedaan maar dit is niet bepaald ideaal.

Tips en advies is welkom.

Heb je de wintervoering dan nog in je motorbroek?
 
Om eerlijk te zijn vind ik die wintervoering best wel lekker warm als het -1 graden is.
Op een paar koude vingertoppen na geen last (handvatverwarming verwarmt alleen de handpalmen) vanochtend.
 
Ik heb daar pas in de zomer bij 25°C+ last van. Iemand anders zei dat hij/zij dat warm vond.
 
Heb je de wintervoering dan nog in je motorbroek?
Nee die heb ik er nooit in zitten. Het is waarschijnlijk niet zo een ademende broek. Nu met de temps van vandaag geen last van, toch grauw en nat. Moet erbij zeggen dat ik pas last heb van wam/zweten bij temps boven de 15 graden.

Misschien toch een Goretex broek of een mesh/doorwaai-uitvoering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan