Kleding Randy van der Wal, motormagazine nr 18

vr6piloot

MF veteraan
13 mrt 2005
11.318
12
saen
In dit nummer, heeft randy een broek aan, die er comfortabel uitziet, en toch bescherming heeft.

is er iemand die weet welk merk dit is?! ik heb mm al een email gestuurd maar tot op heden geen antwoord ontvangen, dus probeer ik het hier.

hij heeft een stukje geschreven over een italiaans merk (naam is mij ontgaan), daar is de broek goed te zien.

hopelijk weet er iemand iets. :)
 
In dit nummer, heeft randy een broek aan, die er comfortabel uitziet, en toch bescherming heeft.

is er iemand die weet welk merk dit is?! ik heb mm al een email gestuurd maar tot op heden geen antwoord ontvangen, dus probeer ik het hier.

hij heeft een stukje geschreven over een italiaans merk (naam is mij ontgaan), daar is de broek goed te zien.

hopelijk weet er iemand iets. :)


staat er niet ergens achterin een lijst met verkoopadressen van de spullen die op een bepaalde blz te zien zijn??

is met bijna elk blad zo..
 
iemand enig idee waar dainese verkocht wordt in noordholland?! google kwam ik uit op termaat en ten kate. de site van dainese zelf komt nederland helemaal niet voor :?
 
Ik deze situatie ook een gehad, Randy droeg toen ook een pak met een rijtest.
Ik heb hem gewoon een mail gestuurt naar motormagazine met de vraag; wat de naam van dat pak was en kreeg een bevredigend antwoord en ik heb daarna ook het pak kunnen kopen.

Ruben.
 
Ik deze situatie ook een gehad, Randy droeg toen ook een pak met een rijtest.
Ik heb hem gewoon een mail gestuurt naar motormagazine met de vraag; wat de naam van dat pak was en kreeg een bevredigend antwoord en ik heb daarna ook het pak kunnen kopen.

Ruben.
dat was ook mijn eerste aktie voordat ik hier een topic over opende.........nooit antwoord gekregen.
 
Jep, Bruggeman. En info vragen via Dainese.com is enorm ruk, tig keer mailen, nul reactie... Het is dat hun producten zo okee zijn, maar anders...
 
Terug
Bovenaan Onderaan