kleding reparatie

nannol

Rookie
26 jun 2017
2
0
smilde
hallo allemaal,

ik heb een vraagje; ik ben helaas vorig jaar betrokken geraakt bij een frontale aanrijding tussen mij (op de motor) en een personenauto.

nou heb ik na een jaar geen motor te hebben gereden het vanaf volgend jaar weer op te pakken, maar ik zit met een ixs motorpak waarbij in de broek 2 sneeen zitten, 1 alleen in het stof ter hoogte van de kuit, en 1 ter hoogte van het dijbeen in de stof en in het leer.

nou vraag ik mij af of iemand hier iemand kent die dit kan repareren in het noorden, ik woon namelijk zelf vlakbij assen en wil natuurlijk niet het halve land ervoor doorheen rijden.

alvast bedankt voor de hulp
 
Fijn dat je het rijden weer wil oppakken na een dergelijke ervaring!👍

Misschien kunnen ze wat voor je betekenen bij Kobutex in Buitenpost?

http://www.kobutex.

Ander Verheul Leathers in Vriezenveen?

Succes ermee!
 
Had je dit niet met de verzekering mee kunnen pakken?
De vraag is natuurlijk of dit nog fatsoenlijk te repareren is.

Fotootje van de snedes kan wel meer duidelijk maken.
 
Had je dit niet met de verzekering mee kunnen pakken?
De vraag is natuurlijk of dit nog fatsoenlijk te repareren is.

Fotootje van de snedes kan wel meer duidelijk maken.

helaas heb ik toen niet aan verzekring gedacht bij me pak, alleen maar aan de motor.

heb helaas geen foto's, ik denk dat een professional het zowiezo beter kan beoordelen.

en als het niet kan dan moet ik helaas naast een nieuwe motor nieuwe helm en handschoenen ook nog nieuwe motorbroek kopen.
 
Ik heb een keer m'n (textiel) motorbroek laten repareren bij Suzana kledingreparaties (http://www.suzanakleding.nl/) in Groningen. Zitten aan de Aweg, ongeveer tegenover het Stripmuseum. Website ziet er niet uit, maar is wel een goede zaak.
Was iets van 30 euro kwijt dacht ik. Zat toen een gat bij m'n knie (tegen de uitlaatbocht aangekomen, was gesmolten, vraag me niet hoe ik dat gedaan heb..). Erg goed gerepareerd, was zelfs weer waterdicht! :)
 
Ik zou het alsnog proberen om het op de verzekering te gooien. Als dat geen mogelijkheid meer is om dan naar een goede motorzaak te gaan. Waar ze wellicht zelf iemand in dienst heb voor het vermaken van pakken of een goed adresje voor je hebben.
 
heb helaas geen foto's, ik denk dat een professional het zowiezo beter kan beoordelen.

Maar advies geven is wel makkelijker met een plaatje erbij. Zou t eerst eens proberen bij een kledingreparatie-zaakje in de buurt. Als die er geen vertrouwen in heeft kun je altijd nog naar een motorzaak. In Groningen zitten zeker een paar van die zaken, werd al een genoemd en de gouden schaar (Oude Ebbinge, onder De Drie Uiltjes) is ook goed.

Succes!
 
Heeft paula eerst in leeuwarden gezeten, aan het vliet?
Dan is dat zeker een goede, kennis van zaken en de juiste materialen beschikbaar.
Yep, die Paula :Y
Ik word er in ieder geval altijd super netjes geholpen. En service zoals ook even een rits aan broek/jas zetten zodat alles netjes op elkaar past. Pockets verzetten van protectoren zodat ze precies goed zitten etc. En zo te zien daar ook veel reparatie van allerlei kleding, ook veel race pakken dus dat zal wel goed zitten dan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan