kleding van MJK

Drei

Die hard MF'er
27 feb 2002
357
0
Wieringerwerf
Zijn er mensen die ervaring hebben met MJK.
IK wil binnenkort een aantal leren pakken laten maken en denk erover om naar MJK te gaan.
Verstandig??????? of niet verstandig?????????

alvast :} :} :} :} :} voor jullie reactie
 
Yep, héél verstandig, :} .....Goed spul en relatief niet duur!
Al helemaal niet als je maatwerk wilt en de prijzen vergelijkt met andere merkpakken!
 
MJK heeft goede naam, en voor maatwerk zijn ze niet duur. Maarre... een paar pakken? Wat ben je van plan, of slijten ze zo snel bij jou?
 
MJK is perfect, zeker als je geen confectie-maat hebt, ben zelf 1.97m. Voor die paar Euro's extra heb je dan wel een pak wat precies past, de kleuren heeft die jij wil en je naam of logo op je rug.
Alleen voor de kinderen lijkt het me geen verstandig plan, die hebben de gewoonte om nog te groeien en dat kan wel eens een hele dure grap worden. Ik zou eens kijken op de 2de-handsmarkt voor motorkleding voor kinderen, want ieders kind groeit uit zijn/haar kleding...
 
MJK is perfect, zeker als je geen confectie-maat hebt, ben zelf 1.97m. Voor die paar Euro's extra heb je dan wel een pak wat precies past, de kleuren heeft die jij wil en je naam of logo op je rug.
Alleen voor de kinderen lijkt het me geen verstandig plan, die hebben de gewoonte om nog te groeien en dat kan wel eens een hele dure grap worden. Ik zou eens kijken op de 2de-handsmarkt voor motorkleding voor kinderen, want ieders kind groeit uit zijn/haar kleding...
Daarom willen we ook maatpakken hebben, precies passend, en wat betreft de kinderen, het mag wat kosten. het oog wil ook wat. allemaal met hetzelfde leren pak.
 
ik weet het, maar ik verwacht dat ik dan de twee pakken van mijn kinderen tzt. weer kan verkopen en dat levert ook weer wat euro's op. Veel mensen zoeken voor hun kinderen gebruikte pakken. Al met al is de schade nog wel te overzien
 
het oog wil ook wat. allemaal met hetzelfde leren pak.

Net als op de camping })

Wel geweldig hoor pa en ma met de kinders op de fiets strak in het pak :)

Maar ik ben erg benieuwd.
Ik pas niet in de standaard maat met me korte pootjes.
Dus eigenlijk denk ik er al jaren over na om een pak op maat te laten maken. Zou het er misschien toch van komen dan :+

Waar zit MJK :?
 
Net als op de camping })

Wel geweldig hoor pa en ma met de kinders op de fiets strak in het pak :)

Maar ik ben erg benieuwd.
Ik pas niet in de standaard maat met me korte pootjes.
Dus eigenlijk denk ik er al jaren over na om een pak op maat te laten maken. Zou het er misschien toch van komen dan :+

Waar zit MJK :?
Oudenbosch, Bosschendijk 89, 4731 DC
0165 314627
 
Net als op de camping })

Wel geweldig hoor pa en ma met de kinders op de fiets strak in het pak :)

Maar ik ben erg benieuwd.
Ik pas niet in de standaard maat met me korte pootjes.
Dus eigenlijk denk ik er al jaren over na om een pak op maat te laten maken. Zou het er misschien toch van komen dan :+

Waar zit MJK :?
Je zou eerst Revit kunnen proberen, die hebben ook extra lengte/korte maten etc.
 
Ik ben niet volledig, ik bedoel eigenlijk:is dat ook een Nederlands merk met een eigen atelier in Nederland?
huepfenicon111.gif
 
Revit is geen maatwerk, maar heeft wel de mogelijkheid een maatje 56 jas op een 52 extra lengtemaat broek te dragen. Martijns Motorkleding shop in Rotterdam is o.a. verkoper van het spul.
 
MJK??? Meteen daar naartoe gaan. Ik heb zelf ook een pak liggen van mjk, vooral winterpak, dat ding is wind en waterdicht. Echt geweldig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan