Kleding voor vriendin

Na, mijn polis heeft het over bestuurder en passagiers.. Wazig dus.. ;)

Daarom is het altijd even goed om na te kijken wat je nu eigenlijk verzekerd hebt toch?

Zeker als je niet regelmatig met iemand achterop rijdt....kan me voorstellen dat men niet weet of die nu wel of niet is meeverzekerd als je dat nooit doet :)
 
Laatst bewerkt:
Beetje op marktplaats kijken.
Had mijn meissie laarzen van revit voor 50,-
Heb in de outlet in Breda n helm en jas gekocht voor 300,- maar weet zeker dat dit 2dehands goedkoper ken.
Ook nog n revit broek bij goedhart in de uitverkoop voor 100,-
Niet ouwehoeren en gewoon dokken. Anders deel je de kosten?
Als je valt vergeef je het jezelf nooit.
En ze heeft gelijk kleding voor wanneer je dr overhaalt om zelf te gaan lessen :+
 
verhelder mij dan eens, want je laat me in vertwijfeling achter...

het gaat er neit o,m dat je het risico dat je valt (of aangereden word.. het hoeft nog steeds neit altijd aan jezelf te liggen) verkleint, maar de gevolgen als je valt dat die ene stuk minder zijn met beschermende kleding.
 
het gaat er neit o,m dat je het risico dat je valt (of aangereden word.. het hoeft nog steeds neit altijd aan jezelf te liggen) verkleint, maar de gevolgen als je valt dat die ene stuk minder zijn met beschermende kleding.


Ahhh, ik zou niet begrijpen dat je beter met dan zonder beschermende kleding kan vallen? goh... ik leer nog eens wat... _O-

Maar als je goed leest ging mijn post daar niet om.
 
Ja oke snap dat het niet het veiligst is, maar ik moet eerst geld hebben om ook voor haar iets te kopen.
Da's prima, maar tot die tijd zou ik niet met haar achterop rijden, tenzij je dan uit solidariteit zelf ook gewoon een spijkerbroek en een gewone jas aandoet natuurlijk...
 
Laatst bewerkt:
Ahhh, ik zou niet begrijpen dat je beter met dan zonder beschermende kleding kan vallen? goh... ik leer nog eens wat... _O-

Maar als je goed leest ging mijn post daar niet om.

najah dat haal ik eruit... jij hebt het erover dat beschermende kleding het risoco neit verminderd dat je onderuit gaat en dus schijn veiligheid oplevert... ik voel me toch veiliger als ik volledig in leer onderuit ga dan dat ik in een spijkerbroek en zomerjas zou zitten?

daarnaast heb je het over dat gereguleer van nederland..
zoals al eerder gezegt zou je het als de gordel van de automobilist kunnen zien.
denk ook eens aan de hulpverleners.. die hebben liever iemand die zich goed heeft ingepakt dan iemand die volledig open ligt omdat ie geen geld uitgeeft aan beschermende kleding.
 
De hulpverleners zien ongeacht het pak liever geen mensen knee downen op een doorgetrokken streep ;)
 
najah dat haal ik eruit... jij hebt het erover dat beschermende kleding het risoco neit verminderd dat je onderuit gaat en dus schijn veiligheid oplevert... ik voel me toch veiliger als ik volledig in leer onderuit ga dan dat ik in een spijkerbroek en zomerjas zou zitten?

daarnaast heb je het over dat gereguleer van nederland..
zoals al eerder gezegt zou je het als de gordel van de automobilist kunnen zien.
denk ook eens aan de hulpverleners.. die hebben liever iemand die zich goed heeft ingepakt dan iemand die volledig open ligt omdat ie geen geld uitgeeft aan beschermende kleding.

Je voelt je veiliger in motorpak, dat is ook waar mijn 2e opmerking over ging. De meeste mensen voelen zich veiliger op deze manier en rijden daardoor ook risicovoller. Hulpverleners komen de meest lelijke ongelukken tegen door motorrijders die zich 'veilig' voelden op de weg.
 
Je voelt je veiliger in motorpak, dat is ook waar mijn 2e opmerking over ging. De meeste mensen voelen zich veiliger op deze manier en rijden daardoor ook risicovoller. Hulpverleners komen de meest lelijke ongelukken tegen door motorrijders die zich 'veilig' voelden op de weg.

:')

Je kunt gewoon lullen wat je wilt, maar je kunt gewoon niet ontkennen dat de gevolgen bij een schuiver met beschermende kleding vele malen minder zijn dan met een spijkerbroek en gewone jas....

Ook als je een lesje in vliegen krijgt zullen de gevolgen met beschermende kleding waarschijnlijk minder zijn dan met spijkerbroek en gewone jas....

Dus is het voor je eigen gezondheid en veiligheid beter om met beschermende kleding te rijden? Ja of Ja?

Prima....dan is het dus duidelijk :')
 
Maar als ze dan toch moeten gaan kijken hebben ze liever iemand met verstand dan met een spijkerbroek :+


En wie komen ze meer tegen volgens jouw? diegenen met jouw intrepertatie van 'verstand' of die met die spijkerbroek aan?
 
Laatst bewerkt:
:')

Je kunt gewoon lullen wat je wilt, maar je kunt gewoon niet ontkennen dat de gevolgen bij een schuiver met beschermende kleding vele malen minder zijn dan met een spijkerbroek en gewone jas....

Ook als je een lesje in vliegen krijgt zullen de gevolgen met beschermende kleding waarschijnlijk minder zijn dan met spijkerbroek en gewone jas....

Dus is het voor je eigen gezondheid en veiligheid beter om met beschermende kleding te rijden? Ja of Ja?

Prima....dan is het dus duidelijk :')

Dat betwijfel ik ook niet, dat heb je al 3 keer kunnen lezen
 
Laatst bewerkt:
En wie komen ze meer tegen volgens jouw? diegenen met 'verstand' of die met die spijkerbroek aan?

"Gelukkig" die gene met verstand....

En nee, dat is niet omdat ze met meer risco rijden, maar omdat die er gelukkig in vele grotere getalen zijn dan de spijkerbroek rijder :)

Sorry, weer geen punt kunnen scoren jonge....

Misschien wordt het tijd voor je om toe te geven dat je behoorlijk slap uit je nek lult zonder enig argument :')
 
"Gelukkig" die gene met verstand....

En nee, dat is niet omdat ze met meer risco rijden, maar omdat die er gelukkig in vele grotere getalen zijn dan de spijkerbroek rijder :)

Sorry, weer geen punt kunnen scoren jonge....

Misschien wordt het tijd voor je om toe te geven dat je behoorlijk slap uit je nek lult zonder enig argument :')

:^
 

Inderdaad triest dat jij niet begrijpt dat beschermende kleding een stukje veiligheid voor je zelf is....

Het maakt de kans en het risico op een ongeval niet kleiner, maar beperkt de schade...en dus is het veiliger dan rijden zonder beschermende kleding :)
 
dsc01655.jpg



ACHTEROP BIJ EEN BEER ZIT JE ALTIJD GOED!
 
Inderdaad triest dat jij niet begrijpt dat beschermende kleding een stukje veiligheid voor je zelf is....

Het maakt de kans en het risico op een ongeval niet kleiner, maar beperkt de schade...en dus is het veiliger dan rijden zonder beschermende kleding :)

en toch valt hier weer de vergelijking met een gordel van de auto.. die is verplicht te dragen... maar doet niets bij aan de veiligheid voor een ander maar alleen voor jezelf...
dus waarom wel de gordel verplicht maar beschermende kleding niet?
een gordel beperkt de kans op een ongeval ook niet dus nog steeds wankelt je argument.
 
of je gaat gewoon allebij naakt *O*
als je dan onderuit gaat met 100 weet je zeker dat het voorbij is.
hoef je je ook niet meer schuldig te voelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan