Kleding

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Waar kan ik dit het beste kopen?

Er kwamen in het najaar toch altijd van die beursen waar je goedkoop kleding kan kopen?

En bij de dealers beginnen nu ook van die acties; 2,3,4 November bij Motoport hebben ze in ieder geval zoiets (10 tot 60% korting).

Maar wat ik eigenlijk wil weten is; wanneer en waar zijn die beursen? is dat echt veel goedkoper? en kun je er goede kleding kopen?

En ook nog tot hoelang gaan die kortings acties ongeveer door.
 
Waar kan ik dit het beste kopen?

Er kwamen in het najaar toch altijd van die beursen waar je goedkoop kleding kan kopen?

En bij de dealers beginnen nu ook van die acties; 2,3,4 November bij Motoport hebben ze in ieder geval zoiets (10 tot 60% korting).

Maar wat ik eigenlijk wil weten is; wanneer en waar zijn die beursen? is dat echt veel goedkoper? en kun je er goede kleding kopen?

En ook nog tot hoelang gaan die kortings acties ongeveer door.

Eind februari heb je in de Jaarsbeurs in Utrecht enorm veel kledingverkoop. Ik vond de prijzen echter wel een beetje hetzelfde,maar ik neem aan dat ze de laatste dag wel flink zullen stunten. Er zal best wel iets korting zijn, maar heb nog steeds mijn laarzen toen voor 300 piek gekocht :)
Jassen en broeken (textiel althans) bleven ook een beetje op dezelfde prijs. Misschien als je een compleet pak koopt, dat je korting krijgt.

Je kan ook altijd bij die Motoport kijken voor die kledingkorting. Heb die laarzen op de beurs ook bij een Motoport gekocht...
 
kleding:
Volgens mij scheelt het niet zo veel als je kleding koopt op zo\'n beurs.
Ik weet niet waar je woont maar ik koop al mijn kleding in Duitsland bij Louis (scheelt enorm).
Louis is een winkelketen die door heel duitsland zit (ook in nederland alleen via het web te bestellen + een stuk duurder)
Je betaald nu (tot eind nov.) bij louis in duitsland voor een lerenmotorpak van Held 650DM (+- fl 735,-)

website:
duitsland www.louis.de (voor nederland .nl)

Mocht je nu niet in de buurt van Duitsland wonen dan kun je beste bij het kopen van een motor de kleding erbij regelen (vaak geen probleem)


gr.

Niek
 
kleding:
Volgens mij scheelt het niet zo veel als je kleding koopt op zo\'n beurs.
Ik weet niet waar je woont maar ik koop al mijn kleding in Duitsland bij Louis (scheelt enorm).
Louis is een winkelketen die door heel duitsland zit (ook in nederland alleen via het web te bestellen + een stuk duurder)

website:
duitsland www.louis.de (voor nederland .nl)

Duitsland, dat is niet ver weg. Bedankt voor de tip!
 
voor dat bedrag krijg je in nederland bijna niks, ze hebben trouwens ook goedkope tassen/schermen/enz. :]
Ik heb laatste Held handschoenen gekocht *d met carbon(op de polsen/vingerknokkels enz.)dezelfde handschoenen heb ik Nederland zien liggen bij een dealer waren ze 150,- duurder (in duitsland 250,-)

gr.

Niek
 
moet je ff naar www.louis.de gaan
dan naar zie je rechts Aktuelle Angebote bei Louis staat dan klikken op mub ich sehen -
er word een nieuwe pagina geopend waar Preissturz 2 staat klik op als pdf zum download
open vervolgens de gedownloade pdf en kijk op de tweede pagina.

laat me ff weten of het gelukt is

gr.

niek
 
goed spul, ziet er goed uit. Toch maar een keertje naar \"die Heimat fahren\" en even wat kleding in de motortas duwen en dan weer lekker terug crossen. Wanneer gaan we???
 
Terug
Bovenaan Onderaan