kleding

rukwind

MF'er
21 aug 2003
169
0
leeuwarden
omdat ik niet kon vinden met de zoek functie m'n eerste vraag:

wanneer draag je nu leer en wanneer textiel?
dus wat zijn de voor en tegens van deze materialen?
 
Ikzelf draag textiel. Leer is slijtvaster, maar textiel is meestal goed waterdicht en heeft vaak een uitritsbare voering zodat je er zomer en winter mee kan rijden. Bovendien vind ik het voordeel van een textielbroek dat je je gewone broek er nog onderaan kan dragen, dan hoef je je niet telkens helemaal om te kleden.
 
wanneer leer en wanneer textiel??

als je op je bek gaat komt het even hard aan dus ik ga liever voor leer.

de soort kleding is toch niet seizoensgebonden???
 
Tja, ik moet zeggen, het seizoen is slopend, ze willen me kapot hebben. Weeeeer een topic over hoe te kleden. Ik geef het op, ik gooi de handdoek in de ring, ik geef de pijp aan Maarten.
 
Vondel-mode

Leer = een dikke zweer
Textiel voor een deb**l

Helemaal bloot?
Lekker wijf of malloot!
 
Tja, ik moet zeggen, het seizoen is slopend, ze willen me kapot hebben. Weeeeer een topic over hoe te kleden. Ik geef het op, ik gooi de handdoek in de ring, ik geef de pijp aan Maarten.
Kom op joh, nog even doorbijten, het seizoen is bijna ten einde. *D

On-topic:
Ik denk dat het vooral persoonsgebonden is wat je zelf comfortabeler, makkelijker of mooier vind.
Persoonlijk heb ik een leren pak, en dat voldoet (bijna) het hele jaar door.
 
okee het is dus gewoon wat ik beter vind zitten en bij regen is een textiel beter. ik ga binnenkort gewoon even passen
en sorry dat dit het zoveelste topic is over kleding(maar je kan het er niet genoeg over hebben |( )
 
ik heb nu allebij
ga je lekker effe een stukje gummen of naar circuit dan een leren pak
ga ik weer zomaar gummen maar nu met kans op regen pak ik mijn textielen pak
of als ik een lang weekend wegga neem ik textiel
is maar net wat voor doeleinde je ritje heeft
 
Hoi!

Mijn vriend en ik hebben ook beide pakken *D . Leer beschermd beter, maar is minder warm. Onder leer kan je alleen een t-shirt/hemdje, boxer/string of thermokleding aan (zieKoel). Leer zit namelijk heel strak om je heen.

Textiel zit veel ruimer, waardoor je er ook een trui onder kan doen en een normale broek. Er zit een voering in die je eruit kan halen, zodat je kan inspelen op de soms wat kille '( temperaturen in ons kikkerlandje.
 
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:30 schreef Pauwtje het volgende:
Hoi!

Mijn vriend en ik hebben ook beide pakken *D . Leer beschermd beter, maar is minder warm. Onder leer kan je alleen een t-shirt/hemdje, boxer/string of thermokleding aan (zieKoel). Leer zit namelijk heel strak om je heen.

Textiel zit veel ruimer, waardoor je er ook een trui onder kan doen en een normale broek. Er zit een voering in die je eruit kan halen, zodat je kan inspelen op de soms wat kille '( temperaturen in ons kikkerlandje.

Mocht mijn vriendin 'ooit' motor gaan rijden, dan wordt het cker een leren pak!! :9~ O-) :X
 
Heb zo'n kruising, leer op knieen en zitvlak rest goretex (zal wel voud geskreven sein |( )

Zit heerlijk, met en zonder voering en waterdicht tot 50m :+
 
Als ik ergens naartoeheen moet waar ik normale kleren aan moet dan doe ik textiel aan. Als het errrrg koud is ook.
Anders: leer :} .
Zit veel lekkerder, voelt/is veiliger, minder last van klapperende delen.
 
tja, als'k ga rijden doe ik mn goretex pak aan want meer hebbik nie. Heb pas al mn spaarcentjes uit gegeven aan mn bike dus k'moet het nog ff uit houden met een gortexpakkie (voor mij trouwens geen straf hoor).

Oja, en als ut echt onwijs koud is wil ik nog wel eens een muts met zo'n bolletje onder mn helm dragen, lekker warm joh ! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan