Klein maar fijn, behalve bij rijlessen..

Heb ook gelest bij van de Top in B'kom :)

Goeie rijschool, ze zijn erg eerlijk ("Volgende week hoef je niet te lessen, kost je alleen maar geld. Examen haal je toch wel."), en het slagingspercentage is ook in orde (zie hier) :)

Zeer goeie berichten allemaal :)

Ben benieuwd, ze is nu bezig...

BTW hoop motorrijders hier in omgeving :) binnenkort wageningen eigen megameeting? :]
 
Ben 21, 165 cmtjes en heb gewoon les gehad (en afgereden) op een Honda CB500. Ging prima!!! Mijn instructrice had zelf ook zo'n beetje die lengte en heeft er nooit 1 opmerking over gemaakt!

Ben nu de trotse bezitter van een Kawa ZX-6R en ook dat gaat prima!!

Dus gewoon verder zoeken tot je een goede rijschool hebt gevonden!
 
Ben 21, 165 cmtjes en heb gewoon les gehad (en afgereden) op een Honda CB500. Ging prima!!! Mijn instructrice had zelf ook zo'n beetje die lengte en heeft er nooit 1 opmerking over gemaakt!

Ben nu de trotse bezitter van een Kawa ZX-6R en ook dat gaat prima!!

Dus gewoon verder zoeken tot je een goede rijschool hebt gevonden!

We hebben er 1 gevonden marijke, tnx :)

cool bike btw :}
 
He, maar dat zijn best veel mensen hier dus in de buurt die ook nog een op het mf komen. Dan moet dat ritje er echt maar eens van komen!! :)
 
Heb zelf bij Heijtink Kruijt les gehad daar hadden ze een kawa 500 en die is volgens mij ook niet zo groot.

[me]Kestenz komt dus ook uit de buurt alleen heb zelf geen bike momenteel helaas.[/me]
 
Heb zelf bij Heijtink Kruijt les gehad daar hadden ze een kawa 500 en die is volgens mij ook niet zo groot.

[me]Kestenz komt dus ook uit de buurt alleen heb zelf geen bike momenteel helaas.[/me]

Je mag de brommer van mijn buurman wel lenen hoor :-) een kawasaki zxr750 toch buurman? ;)
 
Ik stel deze week mijn motor ook beschikbaar voor een vrouw die niet op de 'normale' CB500 lesmotor met haar voeten bij de grond kan.
Dit betreft een soort van intake, en als blijkt dat ze het redelijk kan (en feeling voor heeft), huurt de instructeur een lage >25KW motor of zo denk ik :?
Nu doe ik het voor mijn (ex)instructeur omdat ik daar een goeie band mee heb, doe ik normaal gesproken niet hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan