Klein maar fijne DR-Z 400

Status
Niet open voor verdere reacties.
ey ademo bas,

even een vraagje over jou lichtkap heh,
hoe zit dat met die halogeenpeertjes en de voor vork?
vallen die peertjes tussen je voorvork?
En heb je beugeltjes gemaakt voor de kap?

heb 'm ook maar op mn brommer past ie niet, dus ben benieuwd hoe jij t hebt zitten.

dank u!
 
hoi,

hij zit met rubbertjes om de voorvork poot heen ,en die worden vastgehaakt aan het kapje.

De lampjes vallen net binnen de poten ,zal wel te maken hebben met het feit dat de afstand tussen de beide poten net groot genoeg is.

Verders werkt alles gewoon en staat het ook wel apart.

Maar als jij een xr 250 hebt ,zal die afstand tussen de vorkpoten mss wel te klein of te smal zijn.

in ieder geval succes.
 
Wat is het benzine verbruik van een DRZ SM?
Zit zelf wel eens stiekem te kijken naar een DRZ :Y
 
Laatst bewerkt:
1 op 25 als je rustig rijdt maar ik rij nu 1 op 16 aangezien ik hele tijd wheely, hard optrek en gewoon aso en sportief rij :+
 
Hmmm, valt me mee kwa verbruik!
Net zo zuinig als een TA, alleen met meer fun ;)
 
Laatst bewerkt:
hoi,

hij zit met rubbertjes om de voorvork poot heen ,en die worden vastgehaakt aan het kapje.

De lampjes vallen net binnen de poten ,zal wel te maken hebben met het feit dat de afstand tussen de beide poten net groot genoeg is.

Verders werkt alles gewoon en staat het ook wel apart.

Maar als jij een xr 250 hebt ,zal die afstand tussen de vorkpoten mss wel te klein of te smal zijn.

in ieder geval succes.

Bedankt voor de moeite,
de veerpoten staan idd te dicht op elkaar..
maar heb nu zelf een voorkap ontworpen en gemaakt,
ik post deze week wel foto's er van..
 
heb ie je vader er al af kunnen meppen *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
wat had die een smile toen die terug kwam van dat proefritje!!

bevalt ie goed?

Haha, stiekem vindt hij het zelf toch ook wel erg gaaf allemaal inderdaad. *D

Hij bevalt echt super goed!
Laatst even een uitgebreid rondje op gereden, en het is echt een heerlijke motorfiets om op te rijden. Mooi handelbaar voor iemand met mijn gewicht en lengte en de fiets laat zich makkelijk sturen! *O*

Ondertussen ook achterknipperlichten gemonteerd, (foto volgt binnekort) en olie en oliefilter aangeschaft voor de 6000km beurt.

Van pa en ma een handige motorstandaard/bok, (foto volgt ook) en een nieuwe achterband gekregen voor het behalen van m'n diploma. :+

Gr. Dennis
 
DRZ meeting, wanneeer??? :)
Ik woon bij de dijken in rivierenland en heb een hele mooie route van max 225 km.
Maar die kan ook ingekort worden, dus als mensen houden van vlammen over de dijken.. Er zijn genoeg bochten waar we heerlijk plat kennen gaan :)
 
*O* Jihaaaaa, eindelijk een link die mag blijven staan *O*

Al twee keer geprobeerd maar steeds d'r af geknikkerd... ;(

In beginpost de eerste (de beste) link... ;)
 
En wat plaatjes natuurlijk van mijn brommer

Afgelopen najaar op noppen :]

220002di0.jpg


En zoals die d'r nu bij staat met weer wat modjes en nieuwe stickertjes 8-)

140002eg3.jpg


En de andere kant :W

210004sd8.jpg
 
Haha,

Nee ik bedoel dus eigenlijk na hoeveel kilometer is zo een drz blokje nou echt op en moet je hem reviseren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan