klein maar fijne drz-400 +

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het vorige topic moest dicht omdat die "vol" zat. Oftewel, meer dan 2500 posts.
Waar ik heel beniewd naar ben is naar het vermogen van een drz.
Ik heb diverse test gelezen, en in de éne test wordt gesproken over 40 pk, en in de andere over 48.
het lijkt mij dat, zeker bij het lage gewicht van de drz, die 8 paardjes een groot verschil is.
Ik heb nog geen drz, maar vind het wel heel leuke motoren om te zien, en ik sluit zeker niet uit dat er één komt.
 
Wat is dat nou voor openingspost man :P Gooi er eens paar linkjes in en maybe pics van de "drz" leden :Y
 
Het vorige topic moest dicht omdat die "vol" zat. Oftewel, meer dan 2500 posts.
Waar ik heel beniewd naar ben is naar het vermogen van een drz.
Ik heb diverse test gelezen, en in de éne test wordt gesproken over 40 pk, en in de andere over 48.
het lijkt mij dat, zeker bij het lage gewicht van de drz, die 8 paardjes een groot verschil is.
Ik heb nog geen drz, maar vind het wel heel leuke motoren om te zien, en ik sluit zeker niet uit dat er één komt.

De niet meer in NL verkrijgbare DR-Z400E heeft 48pk, de DR-Z400S/SM heeft 40pk doordat die zijn voorzien van allerlei restricties om aan de geluids en emmisie eisen te voldoen.
 
Oh ja, "THE" place to be voor al je antwoorden met betrekking tot je DR-Z is natuurlijk: http://www.dr-z400.nl/hethonk/ (DR-Z400.nl • Forumoverzicht)
 
Oh ja, "THE" place to be voor al je antwoorden met betrekking tot je DR-Z is natuurlijk: http://www.dr-z400.nl/hethonk/ (DR-Z400.nl • Forumoverzicht)
OK, dan kan hier een slotje op?
:?

Het is niet de bedoeling om linkies te spammen/bezoekers te lokken.
 
hier heb je er alvast 1 voor in de OP
full
 
Nice! Morgen wordt het nog lekker weer ook! Ga je zondag nog met teun en niels naar de meeting in amersfoort??
 
Nope dat zal er niet inzitten, aangezien ik zondag moet werken.

Ik hoop maar dat de motor goed is (gekocht bij Rob's accessoires), daar er hier op het forum slechte verhalen over deze zaak rondcirculeren.

Kunnen jullie trouwens (als volgens het boekje), bij een koude start de motor starten met choke volledig uit en vervolgens na een halve minuut de choke helemaal dichtdoen zonder dat de motor afslaat?
 
Oke top, dan weet ik dat.

Tijdens mn proefrit startte het beestje moeilijk (zat ook bijna geen benzine meer in) en toen ik de choke induwde na een paar minuten viel ie uit.
Denk dat het ook oude benzine was, maar goed, vond het al vreemd eigenlijk.
Zal er morgen goed op letten.
 
Had ik ook toen ik de proefrit ging maken.. gooi dr wat verse peut in (misschien '98 de eerste keer?) en dan zou ie het verder goed moeten doen.. maarja, dat kan je dan niet meer controleren want dan is hij mooi warm ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan