Laat @Kleinmotormeisje het maar niet horen...Het is een vrouw hè? Dus die vier minuten is wel een minimum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laat @Kleinmotormeisje het maar niet horen...Het is een vrouw hè? Dus die vier minuten is wel een minimum.
217kg maakt toch niet uit?.. een motor van 170kg met al het gewicht hoog lijkt mij qua ervaring gelijk.217 kg.
Kan helemaal geen kwaad.Ik zou een motor niet gaan verlagen.
Liever een motor kopen die al laag is van zichzelf. Zo blijven alle verhoudingen zoals de fabrikant het bedoeld heeft.
Kan geen kwaad mits goed gebeurd maar er is wel een kans dat je de geometrie verneukt en die fiets daarna niet lekker meer rijd.Kan helemaal geen kwaad.
TS wil een nieuwe motor, niet een van 35 jaar oud.een yamaha xv 535 virago zou ook een optie kunnen zijn
Uit eigen ervaring, gaat echt prima. De andere optie was niet meer rijden op de motor die ik echt tof vond.Kan geen kwaad mits goed gebeurd maar er is wel een kans dat je de geometrie verneukt en die fiets daarna niet lekker meer rijd.
Daarom zeg ik ook "het kán dat je de geometrie verneukt" en ook "mits goed gebeurt". Dus kan zeker, gebeurt al jaar en dag maar als je klakkeloos wat doet is er ook zeker een kans dat het niet goed rijd.Uit eigen ervaring, gaat echt prima. De andere optie was niet meer rijden op de motor die ik echt tof vond.
Was m’n ‘98 R1, voor 2cm en achter 3cm laten zakken. De motor knapte er echt van op. Helemaal icm met de superbike kroonplaat en de door jerry t gebogen dragbar.
Bleek dat ik helemaal niet zo’n beroerde motorrijder was. Het reed zoveel beter en ik kwam ook nog eens met m’n voeten aan de grond.
Binnen de grenzen van de geometrische wereld zit ook marge. Waarom word er in de racerij dan steeds naar een andere instelling gezocht? Omdat omstandigheden veranderen. Ik dacht dat juist jij wel een lans zou breken voor degene die zoekt naar een oplossing.
ik zeg platform soles zoals deze kan ze ook na verloop van tijd op andere hogere motoren rijden. lijkt me alleen lastig schakelen, dat weer wel
Bekijk bijlage 1623725
Kleine motor, iets Italiaans?
Voor m’n gevoel is de gemiddelde lengte van de mens daar niet heel groot en ontwerpen ze daar voor de gemiddelde Italiaan.
Gefeliciteerd !Bedankt allemaal! Uiteindelijk is het toch een Kawasaki Ninja 400 in het zwart geworden, die paste me beter dan de Honda.