klein ongelukje gehad met rs 125

Mijn motor is omgevallen toen ik aan het tanken was, kheb de schade ook kunne beperken door hem nog iets tegen te houden, bijna niets aan te merken, klein stukje van de koppeling hendel en vanonder door de sticker een beetje maar toch wil ik dat maken. Kun je de stickers soms apart krijgen en laten zetten ik wil dat hem perfect in orde blijft en wat zou de prijs zijn weet dit toevallig iemand
 
120 euro ofz heb ik me laten vertellen, aangezien je stickerset moet kopen voor de hele motor :( --> gewoon laten zitten , hij rijd er niet minder om
 
misschien kan je de losse sticker ergens halen bij een brommerzaak ??
of bestellen op een aprillia site?

ik zou iig. never een complete set laten aansmeren
 
Hey aprilia rijders,
Ikzelf zit met het probleem dat ik niet weet wat ik moet gaan kopen: een rs 125 of een afgevoerd rs 250, omdat ik over 2 weken hopelijk mag slagen voor mijn klein rijbewijs. wat zijn jullie redenen om voor een 125 te kiezen? en ook over gedacht om een 250 aan te schaffen?

groeten en veel rijplezier! :]
 
ik zou denk ik achteraf ook gaan voor een 250 i.p.v een 125.
ik vond het zeer snel wennen en vind het nu net een brommer.
lijkt me dat je met een 250 meer power voelt (toch wel), maar ik hou wel van dat felle zoals een 125 het heeft.
maar na je 25kw periode heb je ook nog wat aan je 250

choice is yours!
 
Hey aprilia rijders,
Ikzelf zit met het probleem dat ik niet weet wat ik moet gaan kopen: een rs 125 of een afgevoerd rs 250, omdat ik over 2 weken hopelijk mag slagen voor mijn klein rijbewijs. wat zijn jullie redenen om voor een 125 te kiezen? en ook over gedacht om een 250 aan te schaffen?

groeten en veel rijplezier! :]

kep me door een zaak die een zeer goede naam heeft en heel veel van tunen en begrenzen weten laten vertellen dat een rs250 2takt ronduit kut is, dus dan zou ik voor de 125 gaan, gaat hard zat, kost minder en als je onbeperkt mag rijden wil je toch wat anders
 
Terug
Bovenaan Onderaan