klein probleempje!

Casperke

Rookie
9 dec 2004
2
0
Belgie
ik heb me hier geregistreerd omda'k met een probleempje zit!

m'n vader rijd al verschillende jaren met de motor maar is nog steeds een beetje bang met het 'bochtenwerk'.

ik vroeg me af of hier cursussen voor bestaan?

bijna kerstmis en ik weet begot ni wat ik moet kopen!

ik woon wel in Belgie (antwerpen)

weet er iemand raad???

***



Bijlage: 0002[1].JPG
 
Laatst bewerkt:
Kijk hier ff naar.

Als je de opleidingscheques koopt, kan je pa aan halve prijs een dag opleiding volgen. Kost je dus zo'n 70 euro. Cheques kan je ook online bestellen, via deze site.
Laat hem maar beginnen met de gewone motortraining. Beginnen met kijktechniek, de rest volgt wel.

Wil je wat meer geld kwijt, geef hem dan een bon voor de tweede sessie en koop volgend jaar weer cheques aan (er is namelijk een maximum voorzien per jaar)
 
full


Wat betreft het bochtenwerk van je vader kan ik alleen adviseren om 'm veel te laten rijden. Oefening baart kunst toch? Is er in België geen VRO-cursus te volgen? Daar leert hij ook van.

:]
 
Ja ja mijn vader.

Best mona een vriend, een kennis, mijn broer,mijn vader.

Zal je vader leuk vinden. :(

He pa je rijdt als een dweil,dus ik heb je op motor forum gezet.

Ehhh wat is je motor en kenteken ook weer, en je huisnummer.
Kunnen de leden van motor forum langs komen op de koffie.

Bedankt zoon spreek je nog wel even:x@$%*&^$

Trouwens kijk eens bij de anwb,of knmv die hebben vaak een cursus motorbeheersing.

gr. toontje hifi. :]
 
ff reactie op toontje... het is ni de zoon die zegt dat z'n vader als een dweil rijdt, maar eerder een dochter die het spijtig vind dat haar vader ritjes met de club laat liggen omdat hij de bochten niet vertrouwt met z'n motor...

I'm sorry...
 
Stop wat meer lucht in zijn voorband,verkeerde druk erin en hij stuurt idd voor geen meter |(
 
Nou vooruit dan omdat je een meisje bent, en je ben ook nog laat op.
Het spijt me. om je vader in de maling te nemen. ;(

Zometeen zoekt hij mij op.

Zoek ook eens naar een goede motor rijschool, ik weet zeker dat ze je vader beslist kunnen helpen.

gr toontje hifi.
 
ff reactie op toontje... het is ni de zoon die zegt dat z'n vader als een dweil rijdt, maar eerder een dochter die het spijtig vind dat haar vader ritjes met de club laat liggen omdat hij de bochten niet vertrouwt met z'n motor...

I'm sorry...
laat hem maar zeuren. Je doet het om je vader te helpen en niet om hem af te zeiken.
@toontje, doe jij eens ff lekker normaal. :(

Ik heb zelf ook nog problemen met bochten nadat ik gevallen ben met lessen. Niet goed, is nu al een flinke tijd geleden en ik heb 7000 km gereden met mijn eigen motor door weer en wind. Het blijft lastig.

Succes met het zoeken.
 
Casperke, ge kunt hem ook ne cursus van het centrum voor motorbeheersing geven.
Die mannen zitten in Tongeren ; check www.motorbeheersing.com .

De meeste instructeurs daar zijn zwaantjes, en die kunnen gvd goed rijden ;) :} ( en die houden zich ook niet zo aan snelheidsbepalingen :} :} :} )

Ze geven ook priveles ; dat is duurder en voor hem waarschijnlijk niet nodig... Wel nog een tip: begin met de beginnerscursus. Die zal al 'moeilijk' genoeg zijn.
 
Nou ehh, als je met een motor na al die jaren nog steeds geen bochten kan of durft nemen, dan lijkt het mij niet verstandig om nog langer met een motor te rijden.

Kijk iedereen kan prima recht uit rijden,en als je dat wilt moet je naar amerika gaan.

Trouwens; je zet tenslotte wel je eigen leven op het spel zoniet die van anderen.

gr toontje hifi.
 
Nou ehh, als je met een motor na al die jaren nog steeds geen bochten kan of durft nemen, dan lijkt het mij niet verstandig om nog langer met een motor te rijden.

Kijk iedereen kan prima recht uit rijden,en als je dat wilt moet je naar amerika gaan.

Trouwens; je zet tenslotte wel je eigen leven op het spel zoniet die van anderen.

gr toontje hifi.
Waarom zet je je leven op het spel als je een bocht neemt met bv 90 ipv 140? Ervanuitgaande dat je er 100 mag en de aangeraden snelheid daar 80 is?

Als je gewoon wat voorzichtiger in de bocht bent is er geen gevaarlijke situatie.
Of je moet er natuurlijk met 40 doorheengaan :X
 
Nou ehh, als je met een motor na al die jaren nog steeds geen bochten kan of durft nemen, dan lijkt het mij niet verstandig om nog langer met een motor te rijden.

Kijk iedereen kan prima recht uit rijden,en als je dat wilt moet je naar amerika gaan.

Trouwens; je zet tenslotte wel je eigen leven op het spel zoniet die van anderen.

gr toontje hifi.
Poppelepee, goeie tip Toontje! :Z
 
ja lekker handig, circuit training, dan komt ze later klagen dat der pa zo ontzettend hard rijd :+ en dat het toerclubje hm niet bij ken houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan