Klein SM cicuitje NH

Mosseltje

MF veteraan
19 okt 2004
5.885
64
Breda
Ik weet niet of dit oud nieuws is maar ik heb me net uitstekend vermaakt met m'n Moto op een kart circuit.

Als je naar het circuit Zandvoort gaat en het binnste parkeerterrein op rijdt dan heb je aan je rechterhand een klein kart circuitje waar je gratis op mag rijden.

Ik kom er vaker maar het verbaasd me dat het altijd leeg staat. Ik neem dat er wel meer mensen eens legaal op een circuitje willen rijden.

Het circuitje is niet groot. Een bocht of 6 en alles is welliswaar in z'n tweede versnelling te doen maar iuk heb er veel lol.

Toen ik eenmaal bezig was kwamen er ook twee mensen met minibikes die erg veel lol hadden. Op een gegeven moment kwam er iemand van het circuit zelf kijken en volgens hem is het absoluut geen probleem om gebruik te maken van het parkeer terrein en het circuitje.

Ook met noppen kan je veel plezier hebben rond Circuit Zandvoort. Het is mogelijk om met je motor geheel rond het circuit te rijden. Heel veel los duinzand en gravel. Erg tof om over de duintoppen te rijden met uitzicht op Porsches die op het circuit zelf aan het racen zijn.

full
 
Op een gegeven moment kwam er iemand van het circuit zelf kijken en volgens hem is het absoluut geen probleem om gebruik te maken van het parkeer terrein en het circuitje.
dat zal de schoonmaker wel geweest zijn dan. :+

Ze hebben bij circuits hele strenge geluidseisen, en ongecontroleerde actie's kunnen ze daar in verband met vergunningen echt niet gebruiken. :N

Maar hopelijk heb ik ongelijk ;) je hebt in ieder geval een topdag gehad. 8-)

:}
 
Ik ben daar genoeg geweest van de zomer, maar dat je daar mocht rijden wist ik niet :? Nu je het hier neer hebt gezet zal het binnen een paar weken (of dagen) ook al niet meer mogen denk ik :P Mede om bovenstaande reden.
 
dat zal de schoonmaker wel geweest zijn dan. :+

Ze hebben bij circuits hele strenge geluidseisen, en ongecontroleerde actie's kunnen ze daar in verband met vergunningen echt niet gebruiken. :N

Maar hopelijk heb ik ongelijk ;) je hebt in ieder geval een topdag gehad. 8-)

:}

Hehe, echt top dagje gehad. Die mede3werker was iemand die groepen begeleid tijdens bedrijfsuitjes op Zandvoort en dergelijke. Heb nog twee BMW's (auto's)tegen elkaar zien knallen. Waarvan één behoorlijk in de kreukels lag. :+

Je moet er inderdaad niet massaal naar toe gaan maar ik ga zo eens afentoe een rondje duintoppen doen om vervolgens nog even uit te leven op het kart circuitje.

Soms kom ik ook andere crossers tegen. Dit kan alleen als er niks of weinig te doen is op het circuit. Gewoon via de hoofdingang naar binnen.


... en vertelt dit nu pas :?

:Y

Ik wilde eerst de faciliteiten grondig uit testen alvorens ik het ga aanprijzen. De geheime achteringang van het circuit houd ik wel geheim. })

Ben wel goed onderuit gegaan toen m'n voorwiel weg gleed. Heb nou dikke knie. Gelukkig andere been dan vorige week. Die is net weer genezen. B|

Ach ja, met een Avon voorbandje mag ik eigenlijk ook niks anders verwachten. :X

Het rubber van mijn rechter zijstepje is wel compleet aan rafels gesleten van over het grond schuren. Ik heb ook nog een paar mooie rubberen strepen in de bochten gelegd. :Y

En een plasje benzine dat uit de vlotterbak stroomde toen ik plat lag. O-)
 
heb er van het zomer 2 x gereden, maar is wel megaaaaa klein hoor!, vind het inderdaad meer iets voor mini-bike's, je kan niet echt snelheid maken, is het kart circuit van a'dam beeeeeeeeeeeeeter! maar kom je lastig op (zonder dat ze het in de gaten hebben) O-)
 
Dat kleine baantje op de binnste parkeerplaats van het Zandvoort circuiut ja.

Is een baantje waar je alleen de eerste twee versnellingen nodig hebt.

Echter heb ik wel veel lol op het baantje gehad.
 
ik heb er vrijdag met de mini gereden en toen waren er ook 2 gasten met minibikes aan het rijden. Die kwamen met een witte opel corsa met die minibikes achterin :)

je kunt op dat terrein ook wel leuk wheelies oefenen etc. Maar idd. die strenge geluidseisen zijn er niet voor niets denk dat het niet te gek moet worden of het mag niet meer...
 
ik heb er vrijdag met de mini gereden en toen waren er ook 2 gasten met minibikes aan het rijden. Die kwamen met een witte opel corsa met die minibikes achterin :)

je kunt op dat terrein ook wel leuk wheelies oefenen etc. Maar idd. die strenge geluidseisen zijn er niet voor niets denk dat het niet te gek moet worden of het mag niet meer...

Die waren er dus weer. :D met een gele minibike en eentje in chroom kleur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan