Klein theorie vraagje (kmoet 6/7 voor de 2e keer!)

hoe groot is nou die kans dat je juist deze vraag op je examen krijgt eigenlijk?
 
hoe groot is nou die kans dat je juist deze vraag op je examen krijgt eigenlijk?
Inderdaad, als je de rest nou gewoon goed doet...1 foutje mag best hoor :P

niet te veel aan 1 onderwerp blijven denken, zeker niet vlak voor je examen...heeft misschien met wat spanning/stress te maken, is gezond...maar blijf je te lang op 1 onderwerp focussen, heb je kans dat de rest wegzakt...was een tip trouwens, geen gebod...weet je wat een gebod is? :+ ;)
 
Die vraag had ik de vorige keer en toen ben ik gezakt met 8 hele fouten....
En bedankt voor je advies...klinkt inderdaad erg intelligent...hihi...ik zal me eraan proberen te houden ook al is het geen gebod (weet ik heus) *D
 
Die vraag had ik de vorige keer en toen ben ik gezakt met 8 hele fouten....
En bedankt voor je advies...klinkt inderdaad erg intelligent...hihi...ik zal me eraan proberen te houden ook al is het geen gebod (weet ik heus) *D

Ik en intelligent? Haha dat gaat niet samen :?
Succes in ieder geval :)
 
Gedogen wil vrij vertaald zeggen: Het mag niet maar we knijpen een oogje dicht als je het doet, we staan het oogluikend toe.
Maar officieel mag het dus niet, er staat niet in het rvw geschreven dat een motorrijder ten alle tijden tussen een file mag door rijden.
Het examen is 100% gericht op de rvw en niet op de praktijk.....

Om die reden moet je dus opgeven met examen: NEE, mag niet

Als je het tijdens een praktijk examen door een file rijd zak je trouwens ook.
 
op theorie examen krijg je als het goed is de antwoorden:

ja
nee
ja, dit word gedoogt

die laatste is goed. Ik zal zo wel ff schreenshotje maken :)
 
Gedogen wil vrij vertaald zeggen: Het mag niet maar we knijpen een oogje dicht als je het doet, we staan het oogluikend toe.
Maar officieel mag het dus niet, er staat niet in het rvw geschreven dat een motorrijder ten alle tijden tussen een file mag door rijden.
Het examen is 100% gericht op de rvw en niet op de praktijk.....

Om die reden moet je dus opgeven met examen: NEE, mag niet

Als je het tijdens een praktijk examen door een file rijd zak je trouwens ook.
Als je nu eerst het hele topic ff leest en dan met name mijn posts! |(

Dat iets er niet instaat betekent niet dat het niet mag. De beperkingen staan aangegeven. :W

Nogmaals voor de luie mensen (bron www.politie.nl)

http://www.politie.nl/klpd/klpddiensten/dienst_verkeerspolitie/info/motorrijders_in_de_file.asp (KLIK)

3e alinea ff lezen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook pas mijn theorie gehaald, en heb die vraag ook gehad, het mag WEL en het is ook goedgerekend bij me. Je moet alleen niet helemaal links(middenberm) langs de auto's of helemaal rechts langs de auto's(vluchtstrook)

Iedereen die hier roept dat het niet mag, dat het gedoogd word etc. Ga een nieuw theorieboek kopen, het mag WEL.
 
tis toch geen wedstrijd "hoe kunnen we TS het best laten zakken met zijn allen"? :X :X

Het enige juiste antwoord, zojuist een screenshot van gemaakt: (ben ook bezig met theorie)

theoriegezeur0et.jpg


Ik heb dus expres niet geantwoord zodat je kunt zien dat het C is.
 
Okeej, ik vul dus in dat het wel mag... :Y
Nu heb ik een andere..die meer op de praktijk gericht is:
wat als er een file is op een enkelbaansweg...(zoals een file bij een afrit bijvoorbeeld) mag je die ook rechts voorbij (bij uitzondering over de vluchtstrook???) rijden? Of ga je dan braaf in de file staan. Waarbij je weer de veiligheidsproblemen hebt enzow.... :]
Ik weet dat het vergezocht is, maar wij hebben het in de praktijk al meegemaakt...wij gingen braaf in de file rijden (ik achterop) en een motorrijder ging er gewoon voorbij...rechts
 
Heb je trouwens toevallig een DVDtje van de ANWB ? staan wel meer fouten in ;)

en Rambabbel, het word dus niet meer gedoogd. Sinds 1991 is het toegestaan.

Sinds 1991 is het niet meer verboden voor een motorrijder om langzaam tussen de file door te rijden. Omdat passeren op vele manieren mogelijk is, zijn er spelregels afgesproken over hoe een motorrijder een autofile passeert.....
Bron: MAG
 
Gedogen wil vrij vertaald zeggen: Het mag niet maar we knijpen een oogje dicht als je het doet, we staan het oogluikend toe.
Maar officieel mag het dus niet, er staat niet in het rvw geschreven dat een motorrijder ten alle tijden tussen een file mag door rijden.
Het examen is 100% gericht op de rvw en niet op de praktijk.....

Om die reden moet je dus opgeven met examen: NEE, mag niet

Als je het tijdens een praktijk examen door een file rijd zak je trouwens ook.



Je kan alleen iets gedogen als het bij wet verboden is tussen de file doorrijden is dus NIET bij wet verboden.

Enne ik ben tijdens mijn praktijk examen tussen de file doorgereden en bij het stoplicht vooraan gaan staan, en ben gewoon geslaagd in 1x..... :Z
 
Ik heb ook pas mijn theorie gehaald, en heb die vraag ook gehad, het mag WEL en het is ook goedgerekend bij me. Je moet alleen niet helemaal links(middenberm) langs de auto's of helemaal rechts langs de auto's(vluchtstrook)

Iedereen die hier roept dat het niet mag, dat het gedoogd word etc. Ga een nieuw theorieboek kopen, het mag WEL.



Precies, goed opletten op de situatie en de matrixborden.
 
Ik heb niet alles gelezen van dit onderwerp hier ik kan alleen vertellen wat er in MIJN boek staat van vekabest.... (ik moet maandag theorie examen)

Je MAG tussen de twee rijen door rijden MITS de file niet harder rijd dan 40 km Want anders mag het NIET meer en je mag NOOIT 10 km harder rijden dan de file.

Ik hoop dat mijn boekie klopt.... ik hoop ZO dat ik theorie in 1 keer haal. :}
 
en Rambabbel, het word dus niet meer gedoogd. Sinds 1991 is het toegestaan.Bron: MAG

Ja hoor, jij en de MAG weten het beter als het CBR die notabene zelf die examens afgeven en itheorie, een site die elke dag geupdate word en naast een lesboek wat nooit up-to-date is de enige bevoegte lesmethode is.

Zal ik je maar gewoon gelijk geven, kun je stoppen met huilen
 
Ja hoor, jij en de MAG weten het beter als het CBR die notabene zelf die examens afgeven en itheorie, een site die elke dag geupdate word en naast een lesboek wat nooit up-to-date is de enige bevoegte lesmethode is.

Zal ik je maar gewoon gelijk geven, kun je stoppen met huilen
Heb jij een Examen cdtje van het CBR zelf ?

Of de MAG het beter weet dan het CBR weet ik wel zeker ;) En ik had de file vraag ook op mijn examen en die had ik niet fout.

Maar ik zal stoppen met huilen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan