klein vraagje i.v.m filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

-chiel-

MF'er
25 okt 2009
187
0
midden nederland
zag net dit filmpje en vroeg me af waarom hij gas bijgeeft bij het opschakelen, althans zo lijkt het... :?

aan het begin van dit filmpje:

iedereen nog leuks gekocht op de beurs?? :)
 
Omdat het een debiel is die niet kan rijden is mijn mening. Zenuwelijer die zijn knie los doet van de tank on een bocht waar zijn motor 2 graden omhelt. In een bocht (4:10) naast zijn motor gaat hangen waardoor zijn lijf op de andere weghelft komt. enz enz...

Wel een leuke omgeving, dat dan weer wel.
 
zag net dit filmpje en vroeg me af waarom hij gas bijgeeft bij het opschakelen, althans zo lijkt het... :?

aan het begin van dit filmpje:

iedereen nog leuks gekocht op de beurs?? :)

Ik kan mij voorstellen dat je een beetje gas bij geef om hem "slippend' te laten overpakken, dan kan je de motor sneller in toeren laten stijgen (gaat je koppeling er wel sneller aan). Maar in dit geval denk ik dat hij gewoon last van zijn pols heeft want het lijkt een beetje alsof hij zijn pols aan het losschudden is :+

Helaas moest ik werken dus geen tijd meer gehad om naar de beurs te gaan. Maarre was het wat?
 
~
Ik kan mij voorstellen dat je een beetje gas bij geef om hem "slippend' te laten overpakken, dan kan je de motor sneller in toeren laten stijgen (gaat je koppeling er wel sneller aan). Maar in dit geval denk ik dat hij gewoon last van zijn pols heeft want het lijkt een beetje alsof hij zijn pols aan het losschudden is :+

ok.... eerlijk gezegt (d)?:P zie ik er het nut niet er niet van in.. :N

Helaas moest ik werken dus geen tijd meer gehad om naar de beurs te gaan. Maarre was het wat?[/quote]

ach, ik denk dat je verder weinig gemist hebt, het was hetzelfde ongeveer als altijd :P
 
Omdat het een debiel is die niet kan rijden is mijn mening. Zenuwelijer die zijn knie los doet van de tank on een bocht waar zijn motor 2 graden omhelt. In een bocht (4:10) naast zijn motor gaat hangen waardoor zijn lijf op de andere weghelft komt. enz enz...

Wel een leuke omgeving, dat dan weer wel.

kort,krachtig en duidelijk :Y
 
\
Ik kan mij voorstellen dat je een beetje gas bij geef om hem "slippend' te laten overpakken, dan kan je de motor sneller in toeren laten stijgen (gaat je koppeling er wel sneller aan). Maar in dit geval denk ik dat hij gewoon last van zijn pols heeft want het lijkt een beetje alsof hij zijn pols aan het losschudden is :+

ok.... eerlijk gezegt (d)?:P zie ik er het nut niet er niet van in.. :N

Helaas moest ik werken dus geen tijd meer gehad om naar de beurs te gaan. Maarre was het wat?[/quote]

ach, ik denk dat je verder weinig gemist hebt, het was hetzelfde ongeveer als altijd :P

Haha ok hoef ik er niet wakker van te liggen dat ik toch niet gegaan ben... BTW zie er ook niet erg veel nut in om met een slippende koppeling te gaan rijden, behalve als je in je broek schijt dat je evt met je voorwiel van de grond los zou kunnen komen... :P
 
Omdat het een debiel is die niet kan rijden is mijn mening. Zenuwelijer die zijn knie los doet van de tank on een bocht waar zijn motor 2 graden omhelt. In een bocht (4:10) naast zijn motor gaat hangen waardoor zijn lijf op de andere weghelft komt. enz enz...

Wel een leuke omgeving, dat dan weer wel.

:^

Hij rijdt ook erg strakke lijnen in de bochten O-)

Wel leuke wegen inderdaad :)
US of A :?
 
Waarom hiervoor een topic op MF? Stuur die gast via je utube account even een bericht met exact deze vraag maar dan in het Engels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan