klein vraagje

royjn

MF'er
9 jul 2001
34
0
nijmegen
tis misschien heel ver gezocht maar omdat hier toch wat motorrijders uit nijmegen komen. ik rij net op de hatersebrug schiet er een honda cbr(dacht ik) paars met zwart voorby.misschien dat iemand em kent? wie komt hier eigenlijk nog meer uit nijmegen en omgeving?
 
Geen idee waar dat nijdinges ligt dus ik alvast niet..
btw, nog niet elke nederlandse biker zit op motor-forum.nl ;)
 
Geen idee waar dat nijdinges ligt dus ik alvast niet..
btw, nog niet elke nederlandse biker zit op motor-forum.nl ;)
Kun je bij dit forum trouwens ook zien hoeveel gereggede users we hebben? Bij het oude kon dat wel vrij simpel.

Maar er moeten nog wel een paar honderdduizend bijkomen voordat alle motorrijders van NL hier aanwezig zijn. :)
 
Ik vraag me soms ook wel eens af wanneer ik in Rotterdam rij en een collega motorrijder tegen kom of het een bekende van het forum is.

Tsja daar kom je niet zo snel achter......jamer genoeg 8-)
 
Ik heb op dit forum minstens twee motorrijders uit Amersfoort gezien.

Misschien een signaal afspreken? :]
 
Hoe wil je die sticker zien als je elkaar met een leuke snelheid voorbij gaat?

Niemand wil een grote sticker op z\'n kuip hebben.

Groeten lijkt me een beter idee. Bijvoorbeeld met 2 vingers...
 
owjah, 2 vingers.. dan ga je ineens wel veel mf bezoekers tegenkomen :)
hehe, er is geen teken mogelijk tenzij je je pak of motor wil bekladden of je een achterlijke zwaai van buiten wil leren.. gewoon hier afspreken en je leert elkaar ook wel kennen :)
 
Een keer met z\'n allen afspreken lijkt mij ook wel wat....

Maar regel dat maar een keer....is ook niet zo makkelijk.
 
Omgeving Utrecht lopen er ook een paar rond, maar sommigen kennen elkaar waarschijnlijk al (niet iedereen).

Misschien wel een idee om collega-motorrijders op het forum te wijzen. Komen er wat meer bezoekers. Het is toch vreemd dat bijna niemand de ander kent. Of worden ze soms niet herkend?
 
Ikzelf woon in Friesland, ik moet zowiezo een eind rijden voor welke tocht dan ook of jullie moeten hier in Friesland iets regelen. :P
 
Ik vraag me soms ook wel eens af wanneer ik in Rotterdam rij en een collega motorrijder tegen kom of het een bekende van het forum is.

Tsja daar kom je niet zo snel achter......jamer genoeg 8-)

Vroeg me gisteren ook af of ik jou tegen kwam. A20 ter hoogte van Schiedam heheh.
 
Op Dinsdag 28 augustus 2001 22:45 schreef Revolution het volgende:Kun je bij dit forum trouwens ook zien hoeveel gereggede users we hebben? Bij het oude kon dat wel vrij simpel.

Log dan even uit, dan zie je het vanzelf wel bovenaan staan, waar nu staat wanneer je voor het laatst hier bent geweest!
 
Ik heb op dit forum minstens twee motorrijders uit Amersfoort gezien.

Misschien een signaal afspreken? :]

Ik zal m\'n middelvinger naar je opsteken als ik je tegenkom ;) Niet vergeten, ik ben waarschijnlijk de enige GS500e rijder met een rode racekuip :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan