klein vraagje

Ik heb op dit forum minstens twee motorrijders uit Amersfoort gezien.

Misschien een signaal afspreken? :]

Op Woensdag 29 augustus 2001 21:53 schreef JK het volgende:Ik zal m\'n middelvinger naar je opsteken als ik je tegenkom ;) Niet vergeten, ik ben waarschijnlijk de enige GS500e rijder met een rode racekuip :)

Volgens mij zijn er 4 uit Amersfoort :)

1 JK GS500 rode racekuip
2 Bertv YZF600 rood/wit/zwart
3 RogierG CBR600 zwart
4 Ikzelf RF600R zilver/paars

Nog meer mensen uit Amersfoort of directe omgeving?

Edit: foute info aangepast. Thx to Helldesker (zie hieronder)
 
Laatst bewerkt:
En wie komt er uit omgeving Rotterdam?

-Saint
-Sander Vermeer
-JoKing
 
Laatst bewerkt:
Als we nou allemaal eens gaan denken, wat voor groet wij Motorforummers kunnen gaan gebruiken om elkander te herkennen.

Ik stel voor een M-tje maken met je middelvinger/wijsvinger en ringvinger.
Dus ipv het 2 vingers omhoog liften maak je en Mtje
 
sorry hoor jw, zal een keertje een idee geven..
als nu iedereen de officiele MF knuffel op ze motor monteert wete je meteen wie mf\'er is en wie niet :P

btw, ik kan het niet eens zonder handschoenen joking
 
Je hebt gelijk poohbeer.....
Ik heb het net ook geprobeerd, maar het lukt me ook niet.... |( :+

Ik dacht duim, wijsvinger en pink.....
 
uit omgeving zutphen

schamperd
sg996
luuk
tink

(we kenen elkaar wel)
gewoon in assen bij de supper bike een grood bord plaatsen en daar op zetten motor-forumer hier melden lijkt me stug dat er dan niemand ff blijfd staan om te kijken of er nog meer chatters blijven staan leer je er inieder geval wat kennen.
en heb je weer wat publiciteid
 
Of iedereen vuurpijlen meenemen, als je een vuurpijl omhoog ziet gaan, dat weet je dat daar een motor-forummer staat. :P
 
Revolution,

Je oppert het idee om eens samen een rit te organiseren om zo een stel bezoekers van deze site te ontmoeten.
Moet je horen....
Op 23 september as organiseerd onze toerclub een KNMV toerrit naar aanleiding van het 5 jarig bestaan van onze toerclub. Vertrekpunt is het juryhuis van de MSV Valkenswaard op het Eurocircuit te Valkenswaard.
Vertrekken kun je tot ongeveer 12.00 uur.
Dus wat let jullie om eens naar het zuiden af te zakken en samen met mij een drankje te nuttigen..?
 
Een signaal/gebaar afspreken...??
Heb je je handen niet nodig om je fiets in bedwang te houden? Denk aan je veiligheid.....!!

Ik hoef zo\'n signaal niet te geven dat doet mijn machien wel.....Of komen jullie meerdere oranje Laverda\'s tegen van respectabele leeftijd??
 
Zeg Belg,

Hoe zit dat dan met jou...? Je hebt zo\'n leuk icoontje....ben je dat dan niet zelf?
Geen tweewieler...??
Heb je hem ergens tegen een boom geparkeerd?
Voor jou is het Eurocircuit toch niet zo ver denk ik....of...??
 
Misschien is een handstand op je motor een goed idee?? [me]Marc-oh moet eens afblijven van al dat bier... :P [/me]
 
Zeg Belg,

Hoe zit dat dan met jou...? Je hebt zo\'n leuk icoontje....ben je dat dan niet zelf?
Geen tweewieler...??
Heb je hem ergens tegen een boom geparkeerd?
Voor jou is het Eurocircuit toch niet zo ver denk ik....of...??

dat icon ben ikzelf jah.. en het was geen boom maar een auto ;(
Total loss istie.. nu wachten op verzekering hetgeen nog LANG kan duren (advocatenwerk)
 
Das klote pooh...

Ik zit ook te wachten op verzekrings-geld, maar dan van iemand anders, hehe!

Die koopt mijn motor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan