Kleine introductie

Mausi182

Rookie
7 jun 2023
10
12
Hallo, bij deze wil ik me even voorstellen. Ik ben Johan uit Belgie, 53j en fervent V-twin liefhebber.
Mijn huidige motor is een SV1000S model 2004, 1e maal ingeschreven 2005.
Momenteel worstel ik met het idee om hem om te bouwen naar naked vanwege gezondheidsproblemen, en dat is de hoofdreden van mijn bezoek aan dit forum.
Leuke weetjes en accesoires ben ik ook altijd voor te vinden, alsook goede producten om mijn machientje proper te krijgen en te houden.
Bij deze een voorproefje. Mocht er nog iemand een Seat Cover te koop hebben, kleur Blauw YC2 (incl. houdertje met kleine plastic opzetjes) denk ik, laat het mij gerust weten. Alle info over ombouw naar naked of streetfighter is welkom, bvb welke onderdelen vd N-versie zijn compatibel , beste kroonplaat ABM, LSL, Spiegler, alle info is welkom. Ik dank u bij voorbaat.
IMG20230524151308.jpg
 
Welkom hier op MF! Zelf heb ik een SV650S gehad, en was redelijk actief in het SV topic.
Heb je dat topic al gevonden? Daar kun je van alles vragen en tips krijgen.
Zelf heb ik m'n SV al weer verkocht, aan een forumlid, omdat een naked beter was, lichamelijk gezien dan voor mij, maar het was een goeie, en mooie fiets waar ik nooit problemen mee heb gehad.
Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic
Kijk er maar even rond, en stel je ook daar even voor, zitten lui met kennis daaro.

Veel plezier op MF!
 
Welkom hier op MF! Zelf heb ik een SV650S gehad, en was redelijk actief in het SV topic.
Heb je dat topic al gevonden? Daar kun je van alles vragen en tips krijgen.
Zelf heb ik m'n SV al weer verkocht, aan een forumlid, omdat een naked beter was, lichamelijk gezien dan voor mij, maar het was een goeie, en mooie fiets waar ik nooit problemen mee heb gehad.
Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic
Kijk er maar even rond, en stel je ook daar even voor, zitten lui met kennis daaro.

Veel plezier op MF!
Dank U , dank u. Ik heb van de maker dan deze moto gehoord dat de huidige eigenaar hier ook nog ergens op het forum zou zitten, iemand een idee wie de eigenaar nu is van deze moto ??? Zoiets had ik ongeveer in gedachte voor in de winter te doen })})})})
Ik had enkel een andere kleurstelling in gedachte, Antracietgrijs met (Ktm-oranje) velgen.
IMG-20200319-WA0011.jpg
 
Bovenstaande is @ThePussyDestroyer .
In het echt is hij net vader geworden en een brave huisman. En ja, ik ken hem privé. Tegenwoordig rijd hij benelli _O-
I know I know, tis van hem dat ik de info heb gekregen. De huidige eigenaar zou ergens in een whatsapp groep SV1000 ofzo zitten, maar ik zit niet op whatsapp of andere sociale media, dus vroeg ik mij af of iemand weet of de huidige eigenaar hier op het forum zit ?? Mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan