Kleine kentekenplaat

Kleineplaat mooier of onzin

  • Super, ik ga er meteen achteraan

    Stemmen: 1 3,0%
  • hoe kleiner hoe beter

    Stemmen: 12 36,4%
  • wel grappig

    Stemmen: 0 0,0%
  • hoezo? nog kleiner?!

    Stemmen: 1 3,0%
  • lekker belangrijk

    Stemmen: 10 30,3%
  • is strafbaar dus onzin

    Stemmen: 7 21,2%
  • waar kan je je druk om maken?

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33

Nakano

MF'er
10 sep 2004
64
0
WOUDENBERG
Hoi,

Ik zag net het nieuwe bromfietskentekenplaatje (lxb 14,5cm x 12,5cm) van mijn broertje, echt een super formaat voor mijn motor }) .

full


Wat vinden jullie? kan dit? :Y :N
 
Laatst bewerkt:
kwil niet veel zeggen maar scooters krijgen de zelfde kentekenplaat als motoren, zelfde grote enz. dus word nog lastiger om niet naar brommers te zwaaien :+
 
kwil niet veel zeggen maar scooters krijgen de zelfde kentekenplaat als motoren, zelfde grote enz. dus word nog lastiger om niet naar brommers te zwaaien :+


zoals je hem daarboven als plaatje ziet word het gewoon voor brommers en scooters.. je ziet er al vele mee rijden..
 
Het kan misschien wel, maar het mag niet hè :+
't mag niet...'t mag niet'...'t mag niet....daar gaan we weer! En het kan zeker! nooit iets gedaan wat niet mag? Iets te hard gereden, iets teveel gezopen, iets te jong meiske mee naar huis genomen, of wel oud genoeg maar het verkeerde huis ingelopen, of wel het goede huis en niet te jong maar gewoon tegen haar zin, of wel het goede huis niet te jong en niet tegen haar zin in maar dat je vriendin het niet goed vond??? Of heb ik dat nou alleen maar???

GPZ-Pauluske...waar ben je nou...we hebben weer een van die ridders te pakken! En dan bedoel ik niet die van "the round table"





:+
 
Als je Kreidler ( }) ) (misschien ook wel Zundapp) zou rijden zou je er mee weg kunnen komen, moet je alleen weer uitkijken voor de rollenbanken _O- . Ze hebben 50cc motorfietsen gebouwd die optisch hetzelfde zijn *) als de brommers, alleen met 6 tot 12 pk (toch goed voor 80-110 km/u, perfect als je je toch dagelijks door de files perst).

*) Sterker nog, de latere brommermodellen zijn uitgerust met betere remmen dan de vroege, maar nog steeds legale motorfietsen.
 
[quote
kwil niet veel zeggen maar scooters krijgen de zelfde kentekenplaat als motoren, zelfde grote enz. dus word nog lastiger om niet naar brommers te zwaaien :+
[/quote]

rij jij ze eerst voorbij om te kijken wat voor plaat ze hebben om dan pas te zwaaien
:? :? |(
 
[quote
kwil niet veel zeggen maar scooters krijgen de zelfde kentekenplaat als motoren, zelfde grote enz. dus word nog lastiger om niet naar brommers te zwaaien :+

rij jij ze eerst voorbij om te kijken wat voor plaat ze hebben om dan pas te zwaaien
:? :? |(
[/quote]
jij niet dan :?
 
ik vind hem eigenlijk niet eens zo mooi, de ouderwetse kleine plaat wel weer.
Maar goed, volgens mij waren deze platen ook flitscompatible, wat de oude brommerplaatjes niet waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan