Kleine kentekenplaat

Kleineplaat mooier of onzin

  • Super, ik ga er meteen achteraan

    Stemmen: 1 3,0%
  • hoe kleiner hoe beter

    Stemmen: 12 36,4%
  • wel grappig

    Stemmen: 0 0,0%
  • hoezo? nog kleiner?!

    Stemmen: 1 3,0%
  • lekker belangrijk

    Stemmen: 10 30,3%
  • is strafbaar dus onzin

    Stemmen: 7 21,2%
  • waar kan je je druk om maken?

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
en ik vind ze nog steeds te groot voor op me brommer vooral omdat ik geflits kan worden :( ik heb hem wel al maar gelukkig nog niet op me nsr gezet ebn al 2keer geflits met verzekringsplaatje gelukkig :X
 
Deze platen zijn net als de motor-platen z.g. GAIK-platen. Die mag de platenboer alleen afgeven als hij een droogstempel op een kenteken kan zetten (of er een oude plaat voor terugkrijgt).

Je kan er dus niet zomaar aan komen (dwz, niet op een legale manier).
 
Alleen een beetje achterlijk dat ze van die grote lege ruimtes hebben overgelaten. Wat is daar nu weer de reden voor :?
 
Laatst bewerkt:
't mag niet...'t mag niet'...'t mag niet....daar gaan we weer! En het kan zeker! nooit iets gedaan wat niet mag? Iets te hard gereden, iets teveel gezopen, iets te jong meiske mee naar huis genomen, of wel oud genoeg maar het verkeerde huis ingelopen, of wel het goede huis en niet te jong maar gewoon tegen haar zin, of wel het goede huis niet te jong en niet tegen haar zin in maar dat je vriendin het niet goed vond??? Of heb ik dat nou alleen maar???

GPZ-Pauluske...waar ben je nou...we hebben weer een van die ridders te pakken! En dan bedoel ik niet die van "the round table"
:+
Kijk, daar is pas over nagedacht, ff schekelen maar klopt wel Dr. Phil
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan