(Kleine/ lichte) Off/ All Road gezocht

meik de beik

Die hard MF'er
22 mei 2005
816
0
randje Achterhoek
Dag vrienden en vriendinnen,
Ik zoek een kleine en/of lichte off (all) road om op de aanhanger mee te nemen tijdens familievakanties in het warme Zuiden en het modderige oosten ;)

Bijvoorkeur tussen 250/400 cc + voetsteunen voor duo (kind) voor kleine stukjes + bagagerekje.

bijvoorbeeld:
Yamaha TTR, XT of Serow 225 / 250 /350
Kawa KLR / KLX 250 /300
Suzuki DR 350
Honda XR NX 250/ 400
Beta Alp 4.0

Misschien ook wel enige belangstelling voor:
Yamaha tw 125/ 200 of Tricker of Suzuki Van Van. maar dan wel tegen een hele scherpe prijs)


Heb gemerkt dat het wel wat tegen valt in deze categorie, waarschijnlijk omdat het aanbod niet zo groot is. 600/650 is een stuk beter kiezen. Als ik geen kleintje kan vinden dan misschien toch ook maar eens kijken naar een 'grote' ??

Laat maar horen en zien wat je eventueel in de aanbieding hebt (of ergens weet te staan natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Dag vrienden en vriendinnen,
Ik zoek een kleine en/of lichte off (all) road om op de aanhanger mee te nemen tijdens familievakanties in het warme Zuiden en het modderige oosten ;)

Bijvoorkeur tussen 250/400 cc + voetsteunen voor duo (kind) voor kleine stukjes + bagagerekje.

bijvoorbeeld:
Yamaha TTR, XT of Serow 225 / 250 /350
Kawa KLR / KLX 250 /300
Suzuki DR 350
Honda XR NX 250/ 400
Beta Alp 4.0

Misschien ook wel enige belangstelling voor:
Yamaha tw 125/ 200 of Tricker of Suzuki Van Van. maar dan wel tegen een hele scherpe prijs)


Heb gemerkt dat het wel wat tegen valt in deze categorie, waarschijnlijk omdat het aanbod niet zo groot is. 600/650 is een stuk beter kiezen. Als ik geen kleintje kan vinden dan misschien toch ook maar eens kijken naar een 'grote' ??

Laat maar horen en zien wat je eventueel in de aanbieding hebt (of ergens weet te staan natuurlijk)
hoi ik heb nog een cagiva elefant te koop er moet wel aan gewerkt worden .
er hangt een 650 cc ducati blok onder .deze reacti is voor het geval je geen licht of road kan vinden ,en je genootzaakt bent je keuze naar het zwaardere sigment te verplaatsen .
groetjes chief.
 
Wel een stukje lichter dan die elefant
Ik heb nog een XR 600 supermotard in de aanbieding. bouwj 1991
tis geen 250 maar ook geen echt zware fiets
vraagprijs €2250, is een hele nette, geen afgeragd ding

misschien dat je dr wat mee kan
 
Hallo ik heb nog een 250 kawa klx met gewone banden en crossbanden uit 94 .
Met een nieuwe zuiger en nieuwe nikasil laag in de cilinder. Vraagprijs € 1350,-
 
Hallo ik heb nog een 250 kawa klx met gewone banden en crossbanden uit 94 .
Met een nieuwe zuiger en nieuwe nikasil laag in de cilinder. Vraagprijs € 1350,-

Heb inderdaad klx op het lijstje geschreven maar twijfel bij nader inzien toch misschien aan de bruikbaarheid als ' all road'. Misschien iets te veel enduro en waarschijnlijk geen voetsteunen/ruimte voor duo.
Maar, als het een goed en mooi ding is mag je me een mailtje sturen (adrs in profiel) of hier wat info posten + paar plaatjes graag.
gr Meik.

NB: kostte jouw klx in sept niet nog 1200 euro????
 
Ik ben gevallen voor een xt 600. idd geen kleintje maar dit kon ik niet aan mijn neus laten voorbij gaan.

bedankt voor de reacties :}

mag dus slotje op
 
Terug
Bovenaan Onderaan