BlueFazerin
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #126
@Bolski grapjas, het gaat ten koste van de auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt. Het frame waar de wielen in staan schuift in een grotere diameter pijp en is zo in breedte te verstellen. Deze binnenpijp heeft voor het mooie een iets te kleine diameter waardoor ie iets kantelt en dus wat scheef hangt. Als het zich eenmaal gezet heeft is het een stijf geheel.
De site verwijst door naar http://www.airtrailer.nl/motortrailers/airtrailer-mono.php, mooi trailer. http://www.airtrailer.nl/prijzen.phpVan Vossen Motortrailer
Een boel geld voor een aanhanger, maar het kan toch de goedkoopste oplossing zijn die aan al je wensen voldoet.
Heb je met het geheel geladen (reisklaar) incl passagier(s) en bestuurder al eens op een weegbrug gestaan? En de uitkomst vergeleken met de kenteken papieren en de technisch toegestane maximale massa (TMM)?
Het is een Combo Maxi, voldoet aan de camper eisen. Er komt een pop-up of paddestoel dak. Groot genoeg voor kleine mensen. Ik hoop dat de camper bouwer de derde deel van de zit/slaapbank kan inklappen, zodat die dax o.i.d erin kan.
Vergeet geen oprijplaat en eventueel wielklem te kopenDit gaat het worden denk ik, Prijs € 1.099,- incl. BTW. Kijken of ik 180 kg zo in de achtertuin kan plaatsen.
Inklapbare aanhanger Wall Trailer | HBL Trading
De meest veelzijdige en compact op te bergen aanhangwagen
WallTrailer - by EBECO
Dat Hondaatje weegt maar 65 kilo en die Twinny Load weegt iets meer dan 10 kilo. De maximale kogeldruk van de trekhaak is 75 kilo. Ik geloof het wel.
Vergeet geen oprijplaat en eventueel wielklem te kopen
Wielklem voor aanhanger, ik denk dat dat bedoeld werd.En een disselslot. Een vriend van me was op doorreis voor een overnachting bij een hotelletje in Frankrijk. Volgende ochtend aanhanger met motor weg.
Ik had zelf jarenlang een Erdé. Supersimpel erg licht motortrailertje. 75 Kg eigen gewicht.
Ik had naast de rijgoot voor de motor wat traanplaat er op gezet zodat je bij het oprijden makkelijk je voeten kwijt kon. Mijne had een draagvermogen van 500 kg. Hij had de laadvloer vrij laag en het voordeel was dat ik de motor er zo op duwde (zonder hem te starten en in zijn eerste versnelling, er naast lopend) er op reed. Dit is van 2006.
[afbeelding]
Ze verkopen nu nog steeds zoiets. 60 kg eigen gewicht en 240 kg draagvermogen.
Erdé motortrailer bij Daxara
En Vollebrecht heeft hem ook voor € 512 ex BTW.
Ik heb het niet over de kogeldruk op de trekhaak, maar over de maximale aslast op de achteras en het totale maximaal gewicht dat die T3 mag hebben als je op pad gaat. Dit is geen standaard T3 maar een tot camper verbouwde T3. En op een gegeven moment belast je die met verbouwing, passagiers en bagage en wat je op je trekhaak gooit zwaarder dan hij kan hebben.
Wielklem voor aanhanger, ik denk dat dat bedoeld werd.
Ik ga trouwens voor beide hoor.
Volgend jaar naar Kroatie, met aanhangert en motoren.
Disselslot en wielklem er op. Voor 40 euro geen risico's lopen.
Motorfietsen zelf natuurlijk ook op slot, op de aanhanger,
en natuurlijk een goede trek-auto ervoor: Saab 9000 (geremd 1800KG, fabrieksopgave)