Kleine nummerplaat

jveg

MF'er
13 mrt 2002
40
0
Ik reed dit weekend achter zo'n club flitsend snelle CBR's (ben ze maar niet voorbijgeblazen, dat frusteert die mensen maar, dat ook zo'n brik nog hard kan...). Een van die gasten had een duidelijk zelfgemaakte "kleine" nummerplaat.
Ik heb zelf zo'n vierkante meter plaat achterop hangen, lijkt me wat aardiger staan als daar iets moderners voor in de plaats komt.
Iemand ervaring met materiaal en/of de wet ? Of moet ik toch naar de autoshop voor een plaat (kostdatdan??)
tnx,
John

ps: moderne plaat kan niet voor 2 juni worden gemonteerd ivm OBT

EDIT DOORLEZEN !! Was de bedoeling om alleen die vierkante meter door iets moderns te vervangen, blijkt zo'n nieuwe plaat per 1.2.2003 verplicht te zijn !!!
 
Laatst bewerkt:
Zo een :?

@chterk.jpg


Is te krijgen bij 'Racing Bikes' in Hoogerheide.
 
HI,
Voorzover bedankt voor de tips. De aandacht van Herman Dad is niet gewenst, dus zo'n tangaslip als die Yamaha aanheeft (tnx HellDesker) wil ik mijn GSX niet aandoen.

Wat kost een nieuwe nummerplaat eigenlijk ??
cu,
John
 
Laatst bewerkt:
Hé, ik heb ook gezegd dat ik het dacht ;)

Wel raar dan trouwens, want dit staat in een boekie dat ik heb gekregen voor de VRO voor volgende week vrijdag :?

Kortom opstoken die handel :P

Van www.rdw.nl

Motorkentekenplaat
kenteken_motor.jpg

De nieuwe motorkentekenplaat is voorzien van het EU-symbool met daarin het NL-teken opgenomen in de folie. De kentekenplaat heeft een kleiner formaat gekregen en meet nu 21 x 14,3 cm. Per motor wordt één nieuwe kentekenplaat verstrekt. De eigenaar of houder van een motor krijgt tot 1 februari 2003 de tijd om de oude plaat te verwisselen voor een nieuwe.
 
De kentekenplaat heeft een kleiner formaat gekregen en meet nu 21 x 14,3 cm.
Hum, tijd om een ijzerschaar op te duikelen.
Eens kijken of ik de bovenkant of de onderkant eraf knip :P

De eigenaar of houder van een motor krijgt tot 1 februari 2003 de tijd om de oude plaat te verwisselen voor een nieuwe.
Prima. ff snel doorgeven aan een maat van mij.
Deze rijdt ook nog met een oud kreng wat veels te goed te fotografen is.
 
Thanks voor de info vwb de datum van 1 feb 2003 }) Ik heb nu ook nog zo'n vierkante meter geel aanhangsel.

Nog effe een vraag: moet je je papieren dan inleveren? Hoa gaat het aanschaffen van zo'n nummerplaat in zijn werk? :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan