Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik wil graag een kleiner kenteken plaatje.Ik heb het bij de Engelse gezien tijdens de TT.Hij is ongeveer 25 cm bij 5 cm.Weet iemand een adresje waar ik zo'n plaatje kan laten maken ?![]()
Ja, wil ik ook. Heb nu z'n lelijke grote nog met een vouw erin.![]()
Wil eigenlijk zo'n mooie kleine, of het wel of niet geheel legaal is vind ik minder schokkend, denk dat de meeste agenten zelf ook niet weten wat de regels zijn mbt tot dit.
Dan moet ik binnenkort maar ff zo een bestellen.Op 2001-08-11 18:26, schreef JK:
Zo'n nieuwe met NL linksbovenin is ook al een tikkie kleiner dan de 'oude' hoor. Dan ziet je fiets er ook al wat mooier uit van de achterkant.
Mag ook niet, want de plaat is dan niet meer de juiste maat.... Is dan ook nog controleerbaar door die zwarte rand om de plaat...Op 2001-08-11 23:42, schreef F@zertje:
plaatje kan je bij elke autohandel laten maken.
er staat dan wel geen keurmerk in
maar dat maakt niets uit want je mag hem toch al niet gebruiken![]()
valt wel heel erg op zo'n rechthoekige plaat.
ik vind die nieuwe platen klein genoeg.
even langs de plaatschaar en langs de letters afknippen en hij is weer kleiner.
Klopt, mijn plaat is ook afgeknipt, dus niet geheel legaal maar goed, zal wel wat meevallen.Mag ook niet, want de plaat is dan niet meer de juiste maat.... Is dan ook nog controleerbaar door die zwarte rand om de plaat...
Is toch niet te controleren bij een plaat zonder NL-euro-dingetje... Deze hebben nog geen zwarte rand... En alleen een heel erg overijverige agent gaat nameten....Klopt, mijn plaat is ook afgeknipt, dus niet geheel legaal maar goed, zal wel wat meevallen.Op 2001-08-12 01:02, schreef DeGroteMuis:
Mag ook niet, want de plaat is dan niet meer de juiste maat.... Is dan ook nog controleerbaar door die zwarte rand om de plaat...![]()