Kleinste digitale camera voor op moto!

1 mega is dat niet weinig?? heb zelf een van 7.1 en ja dat is ook overbodig maar toch???
 
1 megapixel is toch ruim voldoende hoor, je krijgt daarmee mooi beeld zonder natuurlijk te gaan overdrijven. Het is een filmcamera ook é, de meeste in de handel zijn nog 800.000 pixels, da's wat minder en toch ook heel mooi beeld...

Het grote voordeel van dat toestel is dat ie zo compact is hé... :9~

Heb een foto gevonden op het net om jullie een idee te geven...

full
 
Dat type camera dat jij tekoop aan bied is 800.000 pixels en geen 1 megapixel
 
godverdomme, je doet me nu twijfelen ook...Ik kijk morgen even op die doos...Indien het idd 800k is (m'n oprechte :} excuses!
 
Mooi spulletje zeg!! Daar kom je wel van af.

Even voor de duidelijk wat betreft de megapixels. Megapixel aanduiding bij VIDEOcamera's is totaal iets anders dan bij de FOTOcamera's. Ik weet uit ervaring dat een 1 megapixel VIDEOcamera super videobeeld maakt!

Hoe het exact in elkaar steekt weet ik niet, dat kan je misschien even googlen als je er het fijne van wilt weten. Maar een fotocamera met 7.1MP is dus niet te vergelijken met een 1 MP videocamera (zoals hierboven vergeleken werd.)
 
hmm, je post doe me denken aan `n tellsell reclame ;)

kloppen wat dingetjes niet ook...

meest opvallend: " Je twijfelt misschien aan de kwaliteit? Het toestel heeft een 1 MegaPixel lens met 10x optische zoom!!" ... is 1 megapix en 10x zoom goed dan? m`n (redelijk oude) telefoon heeft 2 megapix en 15x zoom... m`n (ook al niet nieuwe) digi camera heeft 6.1 megapix en 20x zoom... nu weet ik dat dat niet alles zegt (type lens e.d. is ook erg belangrijk) maar ik wil `t maar aangeven, zou zonde zijn als mensen een kat in de zak kopen.

verder geen intresse, succes met de verkoop, srry voor Offtopic
 
Mensen lees nou eens eerder gesposte reacties.....dit is appels met peren vergelijken.
Je hebt het over een foto camera dat is een hele andere verhouding.

De meeste videocamera's die nu verkocht worden zijn 800.000 pixel.
En jij heb t over digitale zoem dit is optisch....mocht je t verschil niet weten moet je echt ff bij een foto/video zaak binnen stappen.

En deze camera is duurder dan die bij modern dit is het Miniket 110 type met een gig geheugen. De 102 heeft maar 256 in zich zitten.
 
Voor alle duidelijkheid, dit toestel zit nog in z'n volledig nieuwe doos(de zegels nog dicht)

Het toestel heeft 10x optische zoom, dat is een groot verschil met digitale zoom. Een foto toestel heeft meestal digitale zoom, daarbij wordt het beeld digitaal uitvergroot (zoals een zoom bij bv. photoshop). bij een optische zoom verandert het opbjectief zelf (uw lens) waardoor je effect krijgt van een verrekijker. Dit wil zeggen dat de kwaliteit van het beeld haarfijn blijft...

Zoals hierboven vermeld mag je niet appelen met peren vergelijken...een digitale camera is geen digitaal fototoestel en optische zoom is geen digitale zoom.

Je mag 800x zoom zien staan, kan qua kwaliteit slechter zijn dan 10x optisch.


Je wordt hier niet afgeript é! We vragen 250 euro voor een toestel van het dubbele...Als er problemen zouden zijn, kun je het altijd weersturen dan geef ik het aan de mensen van samsung voor herstelling...

Als dat geen deal is...

Hey Kanarie, waar blij je nou met 103? *D
 
Voor alle duidelijkheid, dit toestel zit nog in z'n volledig nieuwe doos(de zegels nog dicht)

Het toestel heeft 10x optische zoom, dat is een groot verschil met digitale zoom. Een foto toestel heeft meestal digitale zoom, daarbij wordt het beeld digitaal uitvergroot (zoals een zoom bij bv. photoshop). bij een optische zoom verandert het opbjectief zelf (uw lens) waardoor je effect krijgt van een verrekijker. Dit wil zeggen dat de kwaliteit van het beeld haarfijn blijft...

Zoals hierboven vermeld mag je niet appelen met peren vergelijken...een digitale camera is geen digitaal fototoestel en optische zoom is geen digitale zoom.

Je mag 800x zoom zien staan, kan qua kwaliteit slechter zijn dan 10x optisch.


Je wordt hier niet afgeript é! We vragen 250 euro voor een toestel van het dubbele...Als er problemen zouden zijn, kun je het altijd weersturen dan geef ik het aan de mensen van samsung voor herstelling...

Als dat geen deal is...

Hey Kanarie, waar blij je nou met 103? *D

Foutje kan gebeuren ! :P
 
Laatst bewerkt:
zeg kanarie, je hebt je nu toch wel echt geforceerd vandaag 8-) ...

Nu moet je nog maar 293 keer posten... *D
 
ik moet toch nog melden dat het idd 800.000 pixels is...kwaliteit is daarom nog altijd heel goed ze...
 
Terug
Bovenaan Onderaan