Kleinste digitale camera voor op moto!

82dt

MF veteraan
26 apr 2004
1.305
2
Adegem, BELGIE
Splinternieuwe Miniket van Samsung te koop, de allerkleinste volledig digitale camera.

Het is niet enkel een camera maar ook een MP3 speler, dictafoon, en digitaal fototoestel. Geen vervelende dv casettes, nee rechtstreeks opnemen op een geheugenkaart.
full

Het enige wat je hoeft te doen is toestel aansluiten op pc en klaar! Je hoeft niets te importeren, geen krakend geluid van het bandje, rechtstreeks digitaal!

Je twijfelt misschien aan de kwaliteit? Het toestel heeft een 1 MegaPixel lens met 10x optische zoom!!

Het toestel zit in originele verpakking en is juist open geweest om alles te controleren...

Je kan het toestel monteren op een camerasteun op de tank ofwel gewoon binnen de kopkuip zo compact is het! Het komt reeds met een geheugen van 1 gb en is uitbreidbaar!

Voor meer vragen, contacteer me gerust!
 
Ik doe hem weg omdat ik hem heb gewonnen met een opleiding op m'n werk. Ze hielden een quiz en ik was de gelukkige :}
Wij hadden echter al een camera van sony en m'n vrouw wil die echt niet weg, dus...
Ik heb de doos juist eens open gedaan om te kijken of alles er wel inzat. Er zit ook een "sjiek" draagtasje bij.
:+
 
njah maak zelf een quiz *O*

en zet de camera als hoofdprijs neer..
mss wel leuk, je hebt hem immers toch zelf ook voor niets gekregen :+ (als ik het goed begrijp O-) )
 
als jij dan morgen een motor wint, dan geef je die toch ook gewoon gratis weg...

Ik doe 250 euro van de winkelprijs, ik ben toch een aardig mens? :?
 
Splinternieuwe Miniket van Samsung te koop, de allerkleinste volledig digitale camera.

Het is niet enkel een camera maar ook een MP3 speler, dictafoon, en digitaal fototoestel. Geen vervelende dv casettes, nee rechtstreeks opnemen op een geheugenkaart.
(Afbeelding)
Het enige wat je hoeft te doen is toestel aansluiten op pc en klaar! Je hoeft niets te importeren, geen krakend geluid van het bandje, rechtstreeks digitaal!

Je twijfelt misschien aan de kwaliteit? Het toestel heeft een 1 MegaPixel lens met 10x optische zoom!!

Het toestel zit in originele verpakking en is juist open geweest om alles te controleren...

Je kan het toestel monteren op een camerasteun op de tank ofwel gewoon binnen de kopkuip zo compact is het! Het komt reeds met een geheugen van 1 gb en is uitbreidbaar!

Voor meer vragen, contacteer me gerust!

je hebt mail
 
Laatst bewerkt:
als jij dan morgen een motor wint, dan geef je die toch ook gewoon gratis weg...

Ik doe 250 euro van de winkelprijs, ik ben toch een aardig mens? :?


ik win nooit wat :9 dus ik heb er geen last van..
was ook maar een "grapje"..

succes met de verkoop (zal wel lukken denk ik zo) :W
 
megapixels is geen indicatie voor beeldkwaliteit.

Pal-film formaat is 720X576 pixels oftewel 0,4 megapixel.
die 1 megapixel gebruik je alleen bij het foto's maken.

(ff heel kort door de bocht)

en de lens is geen 1 megapixel, de ccd chip is 1 megapixel.
 
Glutendoktor is de gelukkige winnaar, bedankt daarvoor! Morgen wordt het pakje op de post gedaan.

Mocht er nog iemand interesse hebben, ik had het verteld tegen m'n collega en bij deze biedt hij ook z'n toestel aan. Zelfde prijs!

De doos is bij hem zelfs nog niet open geweest, zit nog volledig verzegeld. Hij heeft meer interesse in de 250 euro dan in het toestel...

De stakker heeft geen internet, dus mailen kun je naar mij!
 
Ik zal even een verklaring geven.

wij zijn een redelijke grote firma die werken met samsung. we moeten ook regelmatig op opleidingen. Daar moeten we na de opleiding een vragenlijst beantwoorden en er zijn altijd 5 hoofdprijzen...Dat waren dus die camera's. *O*

Omdat ik hier m'n camera had aangeboden, deed dat een belletje rinkelen bij collega's...
Ondertussen is er nog iemand die er eentje gekocht heeft van m'n collega, die toestellen worden gewoon niet opengemaakt maar zitten volledig in originele verpakking.

Nu is er nog 1 persoon die hem ook nog wil verkopen...de andere 2 zijn er heel tevreden mee daar ze best wel een nieuw toestel konden gebruiken 8-)

Jullie zien maar, de mijne is in ieder geval als eerste de deur uit gegaan, en die persoon heeft er al veel plezier aan gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan