Klemmende Roof Boxer

Vandaar dat ik ook vraag, zijn er mensen die bij het voorhoofd ook een drukkend gevoel hadden, zit je dit nog een beetje uit of blijft dit..
Alleen een drukkend gevoel bij ongeschikte helmen.
Ik heb bij de aanschaf van een helm meerdere merken gepast. Bij de meeste had ik ook een pijnlijk drukkend gevoel. Bij enkele deed het zelfs na een paar minuten al knap zeer. Die helmen moet je dus niet hebben.
Zal ook wrs wel aan de vorm van mijn hoofd liggen.

Na passen, passen, passen eindelijk EUREKA! Helm opgezet en voelde per direct TOP!! Deze helm daarom gekocht en nu 50k km's verder nog steeds prima............
 
Als je hem per se wilt hebben, dag en nacht de helm ophouden, je hoofd zal zich er naar gaan vormen.
 
TS heeft sowieso al een Roof boxer gekocht om bij z'n matties te posen :')
Koop anders een Shark Vancore ofzo, die zien er tenminste wat normaler uit.
 
Alleen een drukkend gevoel bij ongeschikte helmen.
Ik heb bij de aanschaf van een helm meerdere merken gepast. Bij de meeste had ik ook een pijnlijk drukkend gevoel. Bij enkele deed het zelfs na een paar minuten al knap zeer. Die helmen moet je dus niet hebben.
Zal ook wrs wel aan de vorm van mijn hoofd liggen.

Na passen, passen, passen eindelijk EUREKA! Helm opgezet en voelde per direct TOP!! Deze helm daarom gekocht en nu 50k km's verder nog steeds prima............

En DAAROM koop je een helm. Niet omdat de helft van motorrijdend nederland er ook één heeft en er twee rode flapjes aan zitten.
 
_O-


Ja, het is toch wel ernstig dit... "Help de Roof Boxer past me niet, na slechts enkele minuten dragen heb ik al last. Gaat dit nog beter worden want enkel met mijn nektas en bontkraag kan ik me niet vertonen bij mijn matties, ik moet een Boxer hebben!"
Toen ik die naam voor het eerst las in het verleden dacht ik cat het om ondergoed ging.
_O- _O- _O-

Een roof boxer _O-

Nieuw ondergoed voor op het dak :+
 
En DAAROM koop je een helm. Niet omdat de helft van motorrijdend nederland er ook één heeft en er twee rode flapjes aan zitten.
Er zijn mensen zie hem alleen kopen omdat je moet.

Voor een bepaalde groepen mogen ze van mij wel vrjjstelling geven O-)
 
En DAAROM koop je een helm. Niet omdat de helft van motorrijdend nederland er ook één heeft en er twee rode flapjes aan zitten.

Mijn oplossing om rode dingetjes op mijn helm te hebben.

21805460.jpg




Ook in andere kleuren verkrijgbaar. https://hwimages.beslist.net/beslist-images/35000/F300/000/008/793/8793969.jpg :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan