Klepje verloren tussen Hoofddorp en Amsterdam

Gilles

MF veteraan
21 okt 2002
32.427
130
Gotham City
Mocht iemand een eisberg-silber klepje / dekseltje vinden van een BMW F650GS, ergens tussen Hoofddorp en Amsterdam (N201 -> N205 -> A9 -> A4 -> A10) ... ik houd me aanbevolen :X

Zelfs als ie aan gort ligt, want dan kan ik allicht het slotje nog hergebruiken.
 
Mocht iemand een eisberg-silber klepje / dekseltje vinden van een BMW F650GS, ergens tussen Hoofddorp en Amsterdam (N201 -> N205 -> A9 -> A4 -> A10) ... ik houd me aanbevolen :X

Zelfs als ie aan gort ligt, want dan kan ik allicht het slotje nog hergebruiken.

gilles rot dat je wat bent verloren.. maar het doet me goed om te zien dat je nog een echte nederlander bent ;)
 
_O- _O- _O- hahahaha ik denk dat ik dit met redelijk grote zekerheid kan zeggen:



Die zien we nooit meer... Terug!! ( hetdekseltje bedoel ik dan he ;) ) :+
 
Ik denk dat je het klepje bedoelt dat achter je buddy hoort?

2 sleutels is niet nodig met een nieuw klepje hoor, gewoon ff passend op je sleutel laten maken bij de dealert...

Ik acht de kans bijzonder klein dat het klepje nog in redelijke staat wordt aangetroffen...
 
Ik denk dat je het klepje bedoelt dat achter je buddy hoort?

2 sleutels is niet nodig met een nieuw klepje hoor, gewoon ff passend op je sleutel laten maken bij de dealert...

Ik acht de kans bijzonder klein dat het klepje nog in redelijke staat wordt aangetroffen...
Ja die ja... vergeten vast te zetten |(

Ik acht de kans ook vrij klein, maar ach.. je weet nooit :P
 
Neee zeker niet, maar ik weet uit betrouwbare bron dat de gemiddelde MF-er haviksogen heeft, en een motoronderdeel vanaf een mijl tussen het overige plastic ziet liggen :)

Gisteravond zelf al wezen zoeken, en vanochtend ook m'n scanners aangezet.. maar helaas -O-
 
Neee zeker niet, maar ik weet uit betrouwbare bron dat de gemiddelde MF-er haviksogen heeft, en een motoronderdeel vanaf een mijl tussen het overige plastic ziet liggen :)

Gisteravond zelf al wezen zoeken, en vanochtend ook m'n scanners aangezet.. maar helaas -O-
Maakt dat jou dan een niet-gemiddelde MF-er? :+

Maar, succes met de zoektocht inderdaad -O-
 
Maakt dat jou dan een niet-gemiddelde MF-er? :+

Maar, succes met de zoektocht inderdaad -O-
Ik heb helaas de afwijking dat ik met name het overige plastic zie liggen -O-

(wie gooit er nou in vredesnaam een plastic fles in de berm??? |( Ik ken niemand die dat doet, maar toch liggen er tientallen, terwijl die berm (N205) juist 2 of 3 weken geleden helemaal was opgeruimd |( )
 
Ik heb helaas de afwijking dat ik met name het overige plastic zie liggen -O-

(wie gooit er nou in vredesnaam een plastic fles in de berm??? |( Ik ken niemand die dat doet, maar toch liggen er tientallen, terwijl die berm (N205) juist 2 of 3 weken geleden helemaal was opgeruimd |( )
Vooral van die flessen die gevuld zijn met een groen-bruine vloeistof...
 
f650gs_klepje.jpg


Nummertje 4 op het plaatje dus...

...kost nog niet weinig ook, zo'n klepje. En dan nog de slotcilinder erbij...
 
Ik heb helaas de afwijking dat ik met name het overige plastic zie liggen -O-

(wie gooit er nou in vredesnaam een plastic fles in de berm??? |( Ik ken niemand die dat doet, maar toch liggen er tientallen, terwijl die berm (N205) juist 2 of 3 weken geleden helemaal was opgeruimd |( )

idd, ik kan er ook niet bij.
Net als peuken uit de auto gooien, zie je ook vaak zat gebeuren.

En andere mensen mogen vervolgens hun leven wagen om de rommel op te ruimen.
 
Ja die ja... vergeten vast te zetten |(

Ik acht de kans ook vrij klein, maar ach.. je weet nooit :P

Ha, ben twee jaar geleden op de A16, op de linkerrijstrook, mijn sleutelbos met BOBsleutelhanger verloren. Ik voelde mijn tas op mijn rug wapperen en zag dat het voorvakje openstond. Heb op mijn werk gelijk contact opgenomen met Rijkswaterstaat en gevraagd of ze wilden kijken op het punt tussen Prinsenbeek en Lage Zwaluw zodra ze daar een keer met de weg bezig zijn.

Kreeg te horen dat ik zaterdag langs kon komen bij hun dependance. Ik dacht dat ze wat gevonden hadden, nee, rood kruis aan en ze gingen met mij de snelweg op en heel rustig over de linkerrijstrook van de A16 om te zoeken naar mijn sleutelbos.

En taaaaaaaaddaaaaaaaaaa, gevonden.

Oja, sorry voor diegene op deze dag, datum en tijdstip oponthoud heeft gehad door mij :+
 
Laatst bewerkt:
Net als peuken uit de auto gooien, zie je ook vaak zat gebeuren.

En andere mensen mogen vervolgens hun leven wagen om de rommel op te ruimen.

Weg ermee, anders gaat de asbak stinken!
En dat die andere het op dienen te ruimen, da's toch hun probleem?...

:+
(M7H rookt niet overigens)
 
Hoe krijg je het voor elkaar om dat te verliezen :? -O-
Ik hoop dat je het nog terug krijgt maar ik vrees van niet...



@ Link: 2 jaar na dato? Ze hebben een goed administratiesysteem daar :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan