hallo
Ik had dus laatst even de kleppen van mn xl500 gesteld, maar volgens mij staan ze net niet goed, als ik hem probeer te starten hoor ik harde tikken bij de cilinderkop wegkomen, maar als ik de killswitch aanstaat (dus dat ie niet wil starten) klinkt ie gewoon normaal.
Naar mijn idee is dit omdat als de zuiger weer omhoog gaat dmv ontsteking, hij net wat hoger komt dan wanneer de startmotor hem omhoog drukt.
Maar mijn vraag aan jullie, heb ik er dan juist teveel, of te weinig speling op zitten?..
Alvast bedankt
edit: ik heb er dus een blok met electrische start onder zitten he
Ik had dus laatst even de kleppen van mn xl500 gesteld, maar volgens mij staan ze net niet goed, als ik hem probeer te starten hoor ik harde tikken bij de cilinderkop wegkomen, maar als ik de killswitch aanstaat (dus dat ie niet wil starten) klinkt ie gewoon normaal.
Naar mijn idee is dit omdat als de zuiger weer omhoog gaat dmv ontsteking, hij net wat hoger komt dan wanneer de startmotor hem omhoog drukt.
Maar mijn vraag aan jullie, heb ik er dan juist teveel, of te weinig speling op zitten?..
Alvast bedankt
edit: ik heb er dus een blok met electrische start onder zitten he
Laatst bewerkt: