ReneSM
Die hard MF'er
Ik wil de kleppen stellen bij een DR500 uit begin jaren '80,
wie heeft er wat tips over, of toevallig de juiste pagina
uit het werkplaatshandboek?
Als ik via de bout bij het vliegwiel kijk, en ik zet hem daar op het streepje
bij de T, ongeveer bdp dus,
krijg ik de kleppen met geen mogelijkheid bewogen, zijn nog bekrachtigd dus.
Op een of andere website had ik de klepspeling al gevonden:
inlaat 0.08 - 0.13
uitlaat 0.15 - 0.20
Dit is nogal een flinke tolerantie ofniet?
Wie heeft er tips?
wie heeft er wat tips over, of toevallig de juiste pagina
uit het werkplaatshandboek?
Als ik via de bout bij het vliegwiel kijk, en ik zet hem daar op het streepje
bij de T, ongeveer bdp dus,
krijg ik de kleppen met geen mogelijkheid bewogen, zijn nog bekrachtigd dus.
Op een of andere website had ik de klepspeling al gevonden:
inlaat 0.08 - 0.13
uitlaat 0.15 - 0.20
Dit is nogal een flinke tolerantie ofniet?
Wie heeft er tips?