Kleppen stellen gsx400e

VolgasBas

Rookie
5 mei 2016
9
0
Aalsmeer
Goeiemoggel forummers

Ik heb vorig jaar een suzuki gsx400e uit 1986 gekocht, een paar duizend kilometer later en met een redelijk onbekende onderhoudshistorie is het tijd geworden om de klepjes te gaan stellen. Jullie kennen het verhaal: arme student, ervaring opdoen blablabla. Het probleem is echter dat alle informatie die ik kan vinden iets afwijkt van mijn fiets, het kan er iets mee te maken hebben dat alle manuals die ik kon vinden maar tot 1985 gaan.

Dus de vraag is, wie kan mij wat informatie verschaffen over op welk punt ik de klepspeling kan meten?

Alvast bedankt voor de moeite en als ik iets ben vergeten te vermelden hoor ik het graag.
 
Heb je al bij de modelhistorie opgezocht wat er veranderd is de laatste productiejaren? Ik kom met ff googelen met "valve clearance suzuki gsx400e"al op een manual waarin iets wordt verteld over aanpassing van modellen na 1981...
 
full



Bij deze de pagina van de Haynes over de klepspeling. Het plaatje van de ontsteking is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Mijn ontsteking is hetzelfde als bij de gs500, moet ik dan ook net als bij de gs het rt teken gelijk zetten met het contactpunt linksonder?
 
Terug
Bovenaan Onderaan