Kleppen stellen VFR 750 F RC24

Jehwa

MF'er
5 mrt 2004
65
0
Soest
Ventilator van radiator vervangen en dacht nu het geheel er toch naast ligt kan ik gelijk het tikje wat ik wijt aan rammelende kleppen verhelpen, maar beetje angstig gewordenn van de diverse topics (begin er niet zelf aan, moeilijk, hele blok in de soep enz, enz) maar aan de andere kant ook weer, optimist dat ik ben, denk ik ik ga het zelf doen (scheelt knaken).
Dan nu maar ff waar het eigenlijk om gaat................... wie o wie heeft ervaring met het stellen van kleppen bij de RC24 en woont er in de buurt van Soest (Utrecht) en zou een uurtje (of 2) vrij willen maken om mij te helpen bij het stellen van de kleppen???? Het hoeft uiteraard niet gratis, ruimte heb ik genoeg in mijn schuur en licht ook. Ik zou ook wel naar jou toe willen maar omdat het zaakje nu alllemaal los hangt lijkt het me handiger als je deze kant op komt.
Hoop dat er snel iemand reageert dan kan ik weer knarren. :]
 
Ventilator van radiator vervangen en dacht nu het geheel er toch naast ligt kan ik gelijk het tikje wat ik wijt aan rammelende kleppen verhelpen, maar beetje angstig gewordenn van de diverse topics (begin er niet zelf aan, moeilijk, hele blok in de soep enz, enz) maar aan de andere kant ook weer, optimist dat ik ben, denk ik ik ga het zelf doen (scheelt knaken).
Dan nu maar ff waar het eigenlijk om gaat................... wie o wie heeft ervaring met het stellen van kleppen bij de RC24 en woont er in de buurt van Soest (Utrecht) en zou een uurtje (of 2) vrij willen maken om mij te helpen bij het stellen van de kleppen???? Het hoeft uiteraard niet gratis, ruimte heb ik genoeg in mijn schuur en licht ook. Ik zou ook wel naar jou toe willen maar omdat het zaakje nu alllemaal los hangt lijkt het me handiger als je deze kant op komt.
Hoop dat er snel iemand reageert dan kan ik weer knarren. :]


Ik heb al heel wat keren de kleppen van een rc 24 gesteld, maar Soest ligt nu niet even naast de deur voor mij. :P

Je kan het zaakje ook op een aanhanger kwakken en bij mij voor de deur zetten, dan heb ik met een 1/2 uurtje werk (mits de motor al kuiploos is ) de kleppen gesteld en synchroniseer ik ook nog even de carbs daarna, zodat hij helemaal weer toppie loopt.

Ik noem de aanhanger optie, omdat de motor koud moet zijn.

En als je meer over het onderhoud van de VFR wilt weten, kijk eens op het forum van de VFROC we organiseren een paar keer per jaar een sleuteldag, dan kan je zaken onder begeleiding zelf leren aanpakken
 
Terug
Bovenaan Onderaan