Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gevonden--> XR & XL Valve Setting Specifications
XR250R 1984 / 1985
0.05 mm (in)
0.08 mm ( uit)
XR250R 1996 / 2001
0.10 +/- 0.02 mm (inlaat)
0.12 +/- 0.02 mm (uitlaat )
laat de jouwe d'r net niet tussen zitten....
maar je hebt iig een indicatie...
haha ja lekker is dat...
ik heb vandaag een boek binnen gekregen en het volgende staat er in...
(engels )
Stem-to-guide clearande
1986 through 1995
Intake
Standard............................. 0.010 to 0.37mm (0.0004 to 0.0015inch)
Limit.................................... 0.07mm (0.003inch)
Exhaust
Standard............................. 0.023 to 0.045mm (0.00009 to 0.0018inch)
Limit.................................... 0.08mm (0.003inch)
wat is het nou
(sorry voor de kneuzigheid )
Ik heb zelf ook een workshop manual en die geeft ook de klepspeling aan wat kawaidoot zegt.( 0.10 0.12 )
Stem to guide clearance is de speling tussen klepsteel en geleider
Ik heb zelf ook een workshop manual en die geeft ook de klepspeling aan wat kawaidoot zegt.( 0.10 0.12 )
Stem to guide clearance is de speling tussen klepsteel en geleider
In die manual van mij staan geen bouwjaren vermeld maar ik kan hem wel naar je toe mailen als je die zelf wil bekijken.
Als dit hetzelfde blok is als in de NX van 89 dan is het in 0.10 / uit 0.14
is het datdan?
zal eens even kijken wie er wat van weet!
alvast bedankt!!
Heeft wat lang geduurd bestand was te groot om te mailen maar je kunt hem wel downloaden via deze link: www.megaupload.com/?d=3Z2R1G11
ik heb het toch gevonden!
inlaat 0.05mm
uitlaat 0.08mm
(engels werkplaatshandboek Haynes)
voor een Honda XR250 uit '89
Ik had deze waarden ook eerst gevonden,...maar ik heb de indruk dat't niet klopt...
Je praat hier over spelingen in 1/100'ste mm's......dat is te krap!
Voor mijn oude DR600 is het voor beide kleppen 0.08-0.13. Dus lijkt me 0.10 ook goed in jouw geval
..het klopt toch echt wel wat voor speling hou jij bij jouw kawasaki's aan dan ?Ik had deze waarden ook eerst gevonden,...maar ik heb de indruk dat't niet klopt...
Je praat hier over spelingen in 1/100'ste mm's......dat is te krap!
..dat is een apparte berederneringVoor mijn oude DR600 is het voor beide kleppen 0.08-0.13. Dus lijkt me 0.10 ook goed in jouw geval
..dat is een apparte beredernering
ik zou niet teveel speciefiek motor/model gerelateerde informatie uitwisselen zonder het echt te weten.. als het bij jou 0,05 was en bij een XL moet het 0.10 zijn dan staat hij vrij snel met veel te heet geworden kleppen bijvoorbeeld.. en dat is nou net niet de bedoeling
..het klopt toch echt wel wat voor speling hou jij bij jouw kawasaki's aan dan ?