Kleppen stellen

Chris77

Rookie
10 jun 2021
29
8
Is er iemand die mij kan helpen rond de Zaanstreek met het stellen van mijn kleppen van mijn Kawasaki gtr 1000
Ik wil het zelf doen maar ik heb het nog nooit gedaan vandaar de vraag
 
Ik zou het gewoon zelf doen, zomaar iemand aan je motor laten sleutelen die geen website heeft lijkt mij ook niet handig, en dan maar geloven dat de betreffende persoon het op de juiste manier kan, maar je bespaard wel wat geld, dat is ook wel handig.
Ik doe ook alles zelluf *O*
 
Wphb scoren en lees je in. Voor je begint kijk je of je het juiste gereedschap voor de klus hebt. Wees geduldig en gebruik gezond verstand.
Om maar met de woorden van Pipi Langkous te spreken: "Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan".

Eigenlijk een klusje dat je beter alleen kunt doen. Dan kun je je vaak toch beter concentreren.
 
Ik zou het gewoon zelf doen, zomaar iemand aan je motor laten sleutelen die geen website heeft lijkt mij ook niet handig, en dan maar geloven dat de betreffende persoon het op de juiste manier kan, maar je bespaard wel wat geld, dat is ook wel handig.
Ik doe ook alles zelluf *O*
Want als je geen website hebt, is de kans groot dat je met een sleutelhufter te maken hebt die de boel komt mollen?

Ik neem aan dat de autocorrect hier schuld aan heeft :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan