Kleppendeksel vraag. Honda CB 550 '78

Dakke85

Die hard MF'er
20 sep 2009
275
0
Mechelen (B)
Hallo,

Ik heb zonet mijn koppakking vervangen en ben alles terug aan het opbouwen, tot ik aan mijn kleppendeksel kwam... Deze wil er maar niet opgaan.

Voor het demonteren heb ik geen bewegende delen gemarkeerd |( Dus heb ik alles terug gemonteerd zoals in de handleiding aangewezen staat. Enkel het kleppendeksel krijg ik er niet op.

Het probleem is dat ik het niet volledig gesloten krijg. De regelschroefjes zitten tegen de kleppenveren aan, zodanig dat het deksel niet mooi sluit. Kan ik gewoon alle regelschroefjes losdraaien, het deksel monteren en daarna gewoon de kleppen terug regelen? Of zijn er andere oplossingen?

Ik hoor het graag!


Groeten, Koen
 
Hallo,

Ik heb zonet mijn koppakking vervangen en ben alles terug aan het opbouwen, tot ik aan mijn kleppendeksel kwam... Deze wil er maar niet opgaan.

Voor het demonteren heb ik geen bewegende delen gemarkeerd |( Dus heb ik alles terug gemonteerd zoals in de handleiding aangewezen staat. Enkel het kleppendeksel krijg ik er niet op.

Het probleem is dat ik het niet volledig gesloten krijg. De regelschroefjes zitten tegen de kleppenveren aan, zodanig dat het deksel niet mooi sluit. Kan ik gewoon alle regelschroefjes losdraaien, het deksel monteren en daarna gewoon de kleppen terug regelen? Of zijn er andere oplossingen?

Ik hoor het graag!


Groeten, Koen

Koen

Alle klepstelboutjes los draaien , zodat er genoeg speling is om de deksel te monteren.
En naderhand de kleppen stellen .

Gr.
 
hallo ik heb een vraag ik zou graag zelf mijn kleppen stellen heb een honda cbr 600f van 1998
hoe doe ik dit precies heb van et vrouwtje een werkplaatshandboek gekregen maar is in het engels en versta daar de ballen van kan iemand mij dit uitleggen aub

al heel veel bedankt

mvg tom
 
Terug
Bovenaan Onderaan