kleppendekselpakking 750 srad

Rega

MF'er
18 feb 2003
119
0
Spijkenisse
Vandaag lekker een stukje gereden en erachter gekomen dat mijn motor blauwe rook uitblaast als ik schakel. En dan wel alleen bij lekker ver doortrekken. Na wat zoeken ben ik erachter gekomen dat mijn kleppendekselpakking lekt. Als je op de motor, GSX-R 750 SRAD, aan de rechterkant. Nu wilde ik weten wat dit geintje mij gaat kosten.

Greetz,

Rega
 
weet de prijs zo niet uit het hood maar zal wel niet boven de 100 euro uit komen als je het zelf doet zal wel nieuwe pakking tussen moeten ( meschien eerst ff kijken of alle boutje wel met genoeg kracht zijn aan gedraait wel ff doen met momentsleutel en kruislings )
 
Dan klinkt het eerder naar een zuigerveer probleem, hoeveel km heeft je motor gelopen?
Lekkende klepseals geven meestal juist rook uit je uitlaat bij gas loslaten vanaf een hoger toerental.
 
Kan een combi zijn van klep seals en zuigerveren.
Compressie meten en je weet al meer.

Wat zoiets kost? koppakking, voetpakking, klepdekselpakking, uitlaatpakkingen, klepseals en zuigerverensets.

Dan ligt het er nog aan waar je het laat doen, bij mij 25 euro per uur bij een dealer 50 of 55 euro per uur.

Eerst meten dan oordelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan