kleppenstellen zxr400

philly

MF'er
31 mei 2004
50
0
Groningen
Hallo, ik ga deze vakantie kleppenstellen van mijn zxr400 alleen heb ik een probleempje: ik heb geen flauw idee wat de kleppenspeling mag zijn.
Daarom ben ik benieuwd of iemand mij kan helpen aan deze info, bvd
 
Rocket ron bedankt nog, het antwoord heb ik dus al, alleen waar kan ik idd zo´n werkplaatshandboek aanschaffen???
 
Rocket ron bedankt nog, het antwoord heb ik dus al, alleen waar kan ik idd zo´n werkplaatshandboek aanschaffen???

ik had hem gedowload van een zxr400 site,maar ik zag net dat deze site het niet meer doet.
verder moet je van beide modellen zxr het handboek hebben,er staat info in het H model boek die je ook bij het L model nodig hebt.
ik heb ook alles uitgeprint en netjes in de map gedaan.
 
gewoon op het internet anders bij elke motorzaak kun je een haynes kopen voor ong 40 euri! Sleutel al 2 jaar uit haynes en is goed te doen!
 
ik heb nog een wph liggen voor een zxr400.Dat kost bij een dealer dus meer dan 60 euro (!)
geen haynes dus , maar de "originele"Dit is de versie voor de tot1993 dacht ik , er is een toevoeging te koop voor de verschillen met de latere modellen.Die is vast niet zo duur , want das een heel dun dingetje.
Oja , ik heb nu een sv , dus dat wph mag best weg.Interesse? ;)
 
Het boek is dus tot en met het 91-er model. Voor de rest is een supplement te koop maar er staat heel erg weinig in. Met dat ene boek is bijna alles heel goed te doen. En op www.japarts.nl kan je ze voor een mooi prijsje krijgen geloof ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan