Redline Rider
MF veteraan
- 5 mei 2003
- 10.850
- 13
Bij het verwisselen van me uitlaat systeem viel me meteen iets op. 2 buizen van het spruit stuk waren wit. terwijl de twee andere zwart waren uitgeslagen
dus in volgorde:
Zwart, Wit, Zwart,Wit
Bij hoog in de toeren (vanaf 9 / 10k)hapert de motor ook af en toe iets niet hinderlijk maar toch
Moeten de kleppen gesteld worden / carbs gesynchroniseerd.
De motor heeft nu 36k gelopen. Heb er zelf 22k mee gereden, in die tijd niks laten afstellen. Het gaat om een GSXR 750 uit 1988.
dus in volgorde:
Zwart, Wit, Zwart,Wit
Bij hoog in de toeren (vanaf 9 / 10k)hapert de motor ook af en toe iets niet hinderlijk maar toch
Moeten de kleppen gesteld worden / carbs gesynchroniseerd.
De motor heeft nu 36k gelopen. Heb er zelf 22k mee gereden, in die tijd niks laten afstellen. Het gaat om een GSXR 750 uit 1988.