klepspeling xr600 '90

Basjecross

Die hard MF'er
17 okt 2003
591
0
Hoogstraten Belgie
Hallo,

ik ben nu bezig met de xr 600 van een maat, maar ik weet de klepspeling niet. Met de zoekfunctie kom ik er ook niet uit. Wie kan me hierbij helpen???? Alvast bedankt. En de makkelijkste manier om het zadel eraf te krijgen, ik zie namelijk geen bouten zitten?????
 
Laatst bewerkt:
Zal toch maar reageren: Inlaat 10/100, uitlaat 15/100 en het verhaal met die rechter uitlaatklep heb ik in ander topic al beschreve.

Groeten en succes
 
volgens iemand die al 40 jaar monteur is van cross/off road motoren is de speling van de uitlaat kleppen echt 15/100, maar die man zal het wel fout hebben dan. Hoe lang ben jij al monteur? Het zadel trouwes zit gewoon met paar boutjes aan de zijkant bij achterspatbord vast. Als die eruit zijn kun je het naar achter toe eraf trekken.

De groete.
 
volgens iemand die al 40 jaar monteur is van cross/off road motoren is de speling van de uitlaat kleppen echt 15/100, maar die man zal het wel fout hebben dan. Hoe lang ben jij al monteur? Het zadel trouwes zit gewoon met paar boutjes aan de zijkant bij achterspatbord vast. Als die eruit zijn kun je het naar achter toe eraf trekken.

De groete.

Ikke 20 jaar en het is .10 om .12 B|
 
volgens iemand die al 40 jaar monteur is van cross/off road motoren is de speling van de uitlaat kleppen echt 15/100, maar die man zal het wel fout hebben dan. Hoe lang ben jij al monteur? Het zadel trouwes zit gewoon met paar boutjes aan de zijkant bij achterspatbord vast. Als die eruit zijn kun je het naar achter toe eraf trekken.

De groete.

Hij is een professionele prutser, maar heeft wel gelijk :P


Om te lezen hoef je trouwens geen 40 jaar monteur te zijn ;)
 
nou in de boekjes kom je ook verschillende maten tegen. Maar ik ga gewoon uit van haynes...vind ik zelf de topper onder de wphb's.
Woei...volgens mij logische redenering zit ik qua techniek op het zelfde niveau als Ro :X ;)
 
nou in de boekjes kom je ook verschillende maten tegen. Maar ik ga gewoon uit van haynes...vind ik zelf de topper onder de wphb's.
Woei...volgens mij logische redenering zit ik qua techniek op het zelfde niveau als Ro :X ;)

Jammer dat jouw logische redenering niet op mijn niveau staat :)
 
Hee, geen ruzie maken jullie. Ik heb inderrdaad vandaag ded kleppen gesteld, carb gereinigd en heel de boel weer in elkaar gezet. Resultaat 100%. Martijn, bedankt voor je msn advies van gisteren avond. Allemaal bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan