kleur frame cbr 600 fs

janv

Rookie
6 jun 2004
1
0
nijmegen
Ik heb ergens een honda cbr 600 fs uit 2002 zien staan.
Deze motor heeft een blank frame, maar ik zie ze verder alleen met een zwart frame. De verkoper zegt dat er twee modellen zijn gemaakt.
Klopt dit idd, of is het blanke frame niet origineel?
 
Ik heb ergens een honda cbr 600 fs uit 2002 zien staan.
Deze motor heeft een blank frame, maar ik zie ze verder alleen met een zwart frame. De verkoper zegt dat er twee modellen zijn gemaakt.
Klopt dit idd, of is het blanke frame niet origineel?
Heh die heb ik ook gezien op de beurs. Is ofwel ombouw gevalletje of schadebak gok ik.
 
vaak worden frames (evt na schade) blank gemaakt omdat men dat mooier is. Waar stond de motor te koop?
 
en ook al heeft die een schuiver gemaakt ??? als die rechtdoor gaat en je verder geen schade ziet no problem toch ??? vind dat mensen daar altijd zo'n probleem van maken
 
en ook al heeft die een schuiver gemaakt ??? als die rechtdoor gaat en je verder geen schade ziet no problem toch ??? vind dat mensen daar altijd zo'n probleem van maken
uhm omdat een ex schade motor goedkoper hoort te zijn ,en omdat de verkopende partij er melding van moet maken dat de motor schade heeft gehad,en omdat het soms geen lekker idee is dat je op een ex schade motor rijd ,en omdat de motor mischien wel een omgekatte motor kan zijn en omdat.......... reden genoeg he.
 
Terug
Bovenaan Onderaan