Kleurcode CBR600F 2000

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Bij mijn motor is het stickertje met de kleurcode wat onder de buddy hoort te zitten pleitte.

Telefoneren naar Honda NL levert na melden van het kenteken de volgende reactie op: 'Sorry mijnheer, dat is een grijze import motor, dan kunnen wij u niet helpen.'

Eikels daar. :(

Het gaat om deze motor:
full


Wie wil er voor mij even onder zijn buddy kijken om te zien wat de kleurcode is?
 
Bij mijn motor is het stickertje met de kleurcode wat onder de buddy hoort te zitten pleitte.

Telefoneren naar Honda NL levert na melden van het kenteken de volgende reactie op: 'Sorry mijnheer, dat is een grijze import motor, dan kunnen wij u niet helpen.'

Eikels daar. :(
Wat een kinderachtige kleuters daar zeg. Waarom zouden ze je geen kleurcode kunnen geven?

Waar heb je trouwens de kleurcode voor nodig. Heb je nou alweer schade? :P ;)
 
Edit Orpheus:

1) Geen illegale MotoGP links hier.
2) Kappen met het verzieken van allerlei topics met links die niks met het topic te maken hebben. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:34 schreef ruudje46 het volgende:
Hier stond een link naar betaalcontent van motogp


Nuttige bijdrage :?

Mooie motor Orph, rare jongens daar bij honda, niet de kleurcode geven, maar als je onderdelen moet hebben, verdienen ze me wat graag geld aan je....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Honda NL zuigt. Zodra je zegt dat het een Duitse motor is weten ze opeens niets meer :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan