Kleurcode Honda frame

Tempico

MF veteraan
31 mei 2003
3.926
0
Losser Overijssel
Aangezien de winter er weer aan komt ben ik wat ideeen aan t opdoen voor mijn VFR.
Ik heb nu diverse Honda's (cbr BB etc ) gezien die standaard een zwart of in ieder geval donker frame hebben.
Nu zoek ik hier dus een kleurcode bij.
Van kuipen en dergelijke zijn deze wel te achterhalen maar over de kleuren op t frame is weinig tot niets te vinden.
Mijn dealer kon mij ook geen antwoord geven hierop.

Iemand hier een idee waar dit te achterhalen is of is er iemand toevallig ooit met het zelfde bijltje heeft gehakt? :?
 
Meestal zit d'r ergens een stickertje verstopt op het frame met daarop de bijbehordende kleurcodes

Ff langs je lokale autoschadehersteller rijden.
Zij kunnen wel een kleur voor je vinden die er 95% in de buurt komt

Dan zou ik op zoek gaan naar een erkend motorspuitbedrijf, die hebben veel meer ervaring met motorkleuren dan een autospuiter. Autospuiters zijn meestal niet zo verzot op motorfietsen.
 
Als je het toch compleet nieuw zwart wil, maakt het dan ZO enorm veel voor je uit welk nummer zwart precies? dan neem je toch gewoon RAL9005?

Op zich maakt dat ook niet veel uit...
Ik kan hem er wel bij zoeken maar t kon zo maar zijn dat iemand hier ooit ook mee bezig is geweest.

Bepaalde types van de Blackbird hebben namelijk wel een donker frame welke niet helemaal zwart is.
Deze komt aardig mooi uit icm zwarte kuipdelen.
Framekleurcodes zijn moeilijk te achterhalen helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan