Kleurcode Kawasaki 'Blauw' (voor Afdekkapje)

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.497
198
Offroad!
Beetje vreemde titel, maar wist even niet hoe ik het moest omschrijven....

Ik heb een afdekkapje voor mijn duo zit op de kop getikt en deze moet ik in de goede kleur spuiten. Ik heb een groen/wit/blauwe ZXR en het kapje moet blauw worden. Nu is mijn vraag of hier een bepaald nummer voor is.....

Bij mijn weten kan ik niet bij de Gamma ofzo een spuitbus laten mengen, die hebben toch alleen blikken verf?

Andere (makkelijkere) tips zijn ook van harte welkom hoe ik dit het beste aan kan pakken....
 
Beetje vreemde titel, maar wist even niet hoe ik het moest omschrijven....

Ik heb een afdekkapje voor mijn duo zit op de kop getikt en deze moet ik in de goede kleur spuiten. Ik heb een groen/wit/blauwe ZXR en het kapje moet blauw worden. Nu is mijn vraag of hier een bepaald nummer voor is.....

Bij mijn weten kan ik niet bij de Gamma ofzo een spuitbus laten mengen, die hebben toch alleen blikken verf?

Andere (makkelijkere) tips zijn ook van harte welkom hoe ik dit het beste aan kan pakken....
Kijk even bij www.japarts.nl zitten in Oostburg en kunnen de juiste kleuren voor een Kawa leveren,verkopen de kleur ook in spuitbussen,wel even het bouwjaar en type vermelden
 
Kzou naar een speciaalzaak gaan, die kunnen a/d hand van de verf (gewoon met bike langsgaan dus) al aan de slag met mengen, ze copieren hem als het ware, zonder code. Kan heel goed werken!

Ik zie dat je in Adam woont, je moet dus bij Van Nieuwenhuizen wezen. Succes verzekerd!

Hier een voorbeeld; kheb het achterspatbord opnieuw gespoten met behulp van bovenstaande zaak (de rest is nog origineel).

Post van =lvt= in topic 'Metallic lak spuiten, hoe?'

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan