kleurcode Moto morini Corsaro

Disko

Rookie
8 nov 2009
2
0
Hemiksem
Hallo

Ik ben op zoek naar de kleurcode van mijn Morini Corsaro
Het is een zwart met grijze ben zowel op zoek naar de code van het zwart als van het grijs.

Moet deze laten bijspuiten

Alvast Bedankt
Disko
 
Dus jij gaat de dealer/importeur bellen voor de plaats op het frame, terwijl je ook direct kunt vragen naar de kleurcode?

Hmmmz, eigenzinnig.

Neen, lieve schat.
Ik geef aan dat de kleurcode op het frame ergens staat, waarschijnlijk op het balhoofd of ergens onder het zadel.
Geef jij dan even antwoord wat voor kleurcode "zwart" en "grijs" is van een Corsaro type ?? en bouwjaar type ??

Sjeezus...zenuwachtig geweest voor Sint Maarten lopen ? B|
 
Kleurcodes op de corsaro zul je niet snel vinden, althans een code waar een spuiterij iets aan heeft.
Vaak wordt er dit soort fabrieken een kleur gemengt, en vanuit de fabriek er een code aangehangen, maar dit heeft niets te maken met de kleurcodes die er hier gehanteerd worden. Ik heb met een onderdeel van mijn corsaro (vvorspatbord) naar een spuiterij gegaan en die heeft aan de hand hiervan met een spectrummeter een kleurcode bepaald en de onderdelen gespoten. Da's helaas de enige mogelijkheid.
Kijk ook eens op het grote Corsaro Forum, ondertussen deel 4. Hier is veel info terug te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan