Kleurcode???

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Ik ben opzoek naar de kleurcode/nr/samenstelling van de suzuki Haya.. van dit jaar (blauw). Is er in hemelsnaam iemand die mij op weg kan helpen?
somigen menen te weten dat er geen code bestaat en dat de kleur moet worden ingescand door een speciale computer, is dat zo??
 
Bij een bouwmarkt kunnen ze gewoon een stukje "inscannen", dan krijg je de exacte kleurcode.
Die kunnen ze dan nog voor je maken ook.
Dat was zaterdag op de TV bij Eigen Huis in Puin.
 
Bij een bouwmarkt kunnen ze gewoon een stukje "inscannen", dan krijg je de exacte kleurcode.
Die kunnen ze dan nog voor je maken ook.
Dat was zaterdag op de TV bij Eigen Huis in Puin.

De gemiddelde bouwmarkt kan toch geen motor-/autoverf maken? Volgens mij werkt dat alleen voor huisverven, ofnie?

Als je in de buurt van Rotterdam woont: Wim Bakker (zijstraat Beijerlanselaan) kan je misschien wel aan de goeie kleur helpen. Moet je een kapje o.i.d. langsbrengen met de kleur (niet je Hayabusa, want die wordt op de Beijerlandselaan onder je gat vandaan gejat). Ze gaan dan aan de gang om de goeie kleur te vinden. Daar vertelden ze mij dat motoren meestal geen kleurnummers hebben zoals bij auto's.
Hopelijk heb je er iets aan.
 
Bij een bouwmarkt kunnen ze gewoon een stukje "inscannen", dan krijg je de exacte kleurcode.
Die kunnen ze dan nog voor je maken ook.
Dat was zaterdag op de TV bij Eigen Huis in Puin.
Een muurverfje en een autolak verschillen nogal wat hoor. Bij een auto met schade wordt niet voor niets de hele zijkant opnieuw gespoten als er een deuk in een portier zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan