kleuren fireblade 2005

snelle eddy

MF veteraan
23 feb 2004
1.718
0
ramsel
full
 
die middelste is niet mooi...willen ze er een zzr van maken ofzo met dat paars? (of is het blauw?)

die blauwe is super...die zwarte ook...(maar zijn dat nu 2 kleuren zwart?)
 
weet niet welke sul van een ingenieur ze daar bij honda hebben om die kleurschakering te ontwerpen, maar ik vind de rest (ook de kleuren voor de 600RR 2005) gewoonweg

Hoezo sul, hij/zij is gewoon kleurenblind, daar kan die arme man/vrouw ook niks aan doen...
 
Vind de huidige zwarte mooier met dat gunmettallic onder.

@Dingsken Kleuren 600 zijn idd verschrikkelijk.
 
Tja, bij Honda hebben ze blijkbaar wel echt problemen met hun striping/kleurschema's voor 2005 !!!

Ik denk dat hun verbeelding meer dan uitgeput is, maar wat wil je, ga ne keer na welke 'schema's' ze allemaal gebruikt hebben voor hun cbrs 600 en blades van pakweg '92 tot '99. Ik denk dat ze in die periode wel ALLE kleuren en alle soorten stripes gehad hebben die je je maar kan denken :)

Persoonlijk vind ik de rode Blade van 2002 en de rode 600 rr van 2003 nog steeds de allermooiste Honda's ooit, al is die van Dingsken ook een echte (niet-originele) knaller ;)

greetz
chriz
 
ik vind die eerste wel wat hebben. dat blauw met mat zwart heeft wel wat. alleen dat onderste grijze geel.... bah! Als ze daar nou ook iets met blauw en zwart doen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan