Kleuren van de icoontjes

Leipi

Die hard MF'er
22 jul 2003
294
0
Noord-Brabant
Als redelijke nieuweling op dit forum heb ik de volgende vraag:
Voor elk onderwerp staan twee icoontjes, een map en een brief. Wat is de betekenis van deze icoontjes (je kunt er niet op klikken) en wat betekent de kleur ervan? :?
 
Aan de mapjes kun je zien wat de status van een topic is:
- Blauw: Open topic maar niet meer in gereageerd sinds je laatste aanmelding
- Rood: Open topic waarin is gereageerd sinds je laatste aanmelding
- Slotje: Als er een slotje over het mapje staat, kan er niet meer in gereageerd worden.
- Geel: Topic is sticky. Dwz dat het topic altijd bovenaan de lijst blijft staan

De rode mapjes worden (ik meen) ieder kwartier gereset. Je kunt ze ook zelf resetten door bovenaan het scherm te klikken op 'Hoi, welkom terug ...! Je vorige bezoek was op ...'.

De briefjes hebben vlgs. mij geen functie.
 
Okee, maar dan staat er ook nog een gezichtje (in de berichtjes zelf, rechts naast de nickname, voor de tekst: door Gummadagummie op blablabla........). Ook die zijn verschillend van kleur, paars, rood. Wat betekenen die?
 
Okee, maar dan staat er ook nog een gezichtje (in de berichtjes zelf, rechts naast de nickname, voor de tekst: door Gummadagummie op blablabla........). Ook die zijn verschillend van kleur, paars, rood. Wat betekenen die?

online en offline users... rood is online en paars is offline
 
hehe.. je kan het niet laten he :+

helaas heb ik niks om het in uit te zoeken '( dus blijft het bij gokken :P
Ik heb ook niks om het in uit te zoeken. Ik heb gewoon in een paar topics gekeken waar die rode gezichtjes staan. Zodoende ben ik tot de conclusie gekomen dat jouw hypothese onhoudbaar was en heb ik een nieuwe geformuleerd. :P
 
Op zaterdag 26 juli 2003 01:57 schreef **MIKE** het volgende:Aan die sticky topics kan je niet zien of er wel of niet in gereageerd is.Waarom worden die gereset :?
Er zijn lui die niet elk kwartier kijken en die missen dus een hoop topics.
Including me :(

die woden alleen maar gereset als je online bent. Gewoon even een weekje niet mf-en en je zult zien dat bijna alles rood is.
 
veel meer dan fotosoepen die je niet he... als je nou es je tijd gebruikt om een kratje bier te verdienen :+
Als jij je tijd nou eens gebruikt om met je kratje bier achterop je Thundercat hierheen te komen. Niet vergeten je ketting te spannen. :+ :P
 
Kut, nog meer slotjes.....

slotje? Zolang rev niks doet aan mijn superpowers heb ik geen slotjes en hij geen bier })

Op zaterdag 26 juli 2003 09:02 schreef Revolution het volgende:Als jij je tijd nou eens gebruikt om met je kratje bier achterop je Thundercat hierheen te komen. Niet vergeten je ketting te spannen. :+ :P

Maar friesland is ook zo'n klere-eind rijden. Als je nou es naar arnhem komt, daar stopt ons ritje van vandaag *D
 
Op zaterdag 26 juli 2003 01:57 schreef **MIKE** het volgende:Aan die sticky topics kan je niet zien of er wel of niet in gereageerd is.Waarom worden die gereset :?
Er zijn lui die niet elk kwartier kijken en die missen dus een hoop topics.
Including me :(
1) Dat klopt
2) Ik bedoel: gereset als je online bent. Maw, als je een kwartier online bent, worden de mapjes gereset zodat ze aangeven waar er in het laatste kwartier gereageerd is. (dacht ik)
 
1) Dat klopt
2) Ik bedoel: gereset als je online bent. Maw, als je een kwartier online bent, worden de mapjes gereset zodat ze aangeven waar er in het laatste kwartier gereageerd is. (dacht ik)
Hee moddereter, kun jij die persoon hierboven met die zilveren donderpoes even modpowah's geven? :9 Banaan is toch op vakantie dus dat kan jij vast wel ff regelen. 8-)
 
Maarhe Orph,

Nu open ik dit topic weer, en al die poppetjes zijn paars, dus geen rode bij nieuwe replies. Raarrrrrrrrrrrrrr.

Of betekenen ze toch iets anders?!?
 
Nu ik dit weer open is alleen jouw koppie rood gummadagummie. Alle andere zijn paars idd. Misschien omdat ik jouw reactie als enige nog niet gelezen had? :? :?
 
Nu snap ik er geen snars meer van. Nu is mijn koppie rood en die laatste van WC dus ook. Maar ik had het topic niet meer geopend en toch waren al die andere topics paars. :?
 
Het gaat er ook niet om wanneer je het topic voor het laatst geopend hebt. Het gaat over de replies die erbij gekomen sinds de laatste keer dat je ingelogd bent. Of, als je al een langere periode ingelogd bent, sinds de laatste keer dat de rode mapjes (en gezichtjes) bijgewerkt zijn. Voor zover ik kan bekijken lopen de rode gezichtjes synchroon met de rode mapjes.
 
Geven die Paaseilanders dan rood of paars doordat jullie een cookie :9 plaatsen??
Dat zijn er nog al wat dan. Gaat ook op voor de mapjes in de topiclijst, niet? met die cookies.

Orph, mag Spider voortaan mijn topics op slot doen, hoeven julle er geen ruzie over te maken, het past nou eenmaal in onze relatie ;) :9

:P

Thanks voor de verwijzing. ik ga effe expirimenteren, anders word ik nooit een goeie Mod :P
 
pazzop hoor, 't is echt maar een geintje ;)




(pfff, wat doe ik nou weer :( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan