Kleuren van de icoontjes

met "je laatste bezoek" aanklikken worden de mappies niet meer rood, en de balletjes paars, daarmee markeer je alle topics idd als gelezen..., de Paaseilanders blijven rood. Effe verder expirimenteren...

edit...

't is niet helemaal te volgen...
In het topic http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/34661/ waren alle paaseilanders rood, na vernieuwen aangeklikt te hebben werden ze paars... lukt hier weer niet...

[bericht gewijzigd door rob RD op dinsdag 29 juli 2003 23:42]

Nouweh... Laat maar...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net even de code erbij gepakt die de sessies regelt en als het goed is horen die hoofdjes op hetzelfde moment te verdwijnen bij de posts als op de frontpage. Er wordt gecontroleerd of de sessie tijd niet later is dan de post tijd en zo ja dan wordt het hoofdje paars en anders rood. Hetzelfde geldt voor de bolletjes op de frontpage.
Ik zal eens kijken hoe die sessie tijd wordt bijgewerkt.
 
Ik heb net even de code erbij gepakt die de sessies regelt en als het goed is horen die hoofdjes op hetzelfde moment te verdwijnen bij de posts als op de frontpage. Er wordt gecontroleerd of de sessie tijd niet later is dan de post tijd en zo ja dan wordt het hoofdje paars en anders rood. Hetzelfde geldt voor de bolletjes op de frontpage.
Ik zal eens kijken hoe die sessie tijd wordt bijgewerkt.

:? :? :?
 



omg.gif


hehehehehehehehehehe
 
Terug
Bovenaan Onderaan